Gå til innhold

Nordmøre Gatebilklubb Vårtreff @ Lånke 29.April! (Midt-Norges største gatebiltreff?)

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

Blir bra å se puma`n på bane Jai, må lære kvinnfolka hvordan man kjører

 

D værste er vel at hun kommer til å kjøre fra en god del gutter å.... Hun har kjørt litt på bane før, deriblant på et opel treff engang... Mange gutter som ble små sure den dagen...... Lure på koffor æ....hehe

Ikke noe som er mere moro spør du meg

:phatyo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 554
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når er neste biltreff? Var det 5.August det skulle være i Gauldal eller noe? Da skal jeg iallefall komme med H2'n. Angra som f*** på at jeg var på fest på Fredagen, og ikke var kjørbar selv på Lørdagen da vi dro (passasjer):(

 

Medlemstreff 1. Juli

Høsttreff 9. September Lånkebanen

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlemstreff 1. Juli

Høsttreff 9. September Lånkebanen

 

Dette er treffene som NGK skal ha på LÅNKE i år ja. Men i tillegg så skal vi arrangere stor Gatebilfestival.

 

5. August er det Gatebilfestival i Surnadal. Arrangert av Nordmøre GatebilKlubb.

Der vil det bli Utstilling, stands, burning, dBdrag, EMMA konkuranse, og MAX POWER kommer og skal ha litt show. Og Party på kvelden.

 

Med andre ord. Biler, Blårøyk og babes!!!

 

Kommer egen post om den etter hvert, når vi vet mere om opplegget for dagen.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er treffene som NGK skal ha på LÅNKE i år ja. Men i tillegg så skal vi arrangere stor Gatebilfestival.

 

5. August er det Gatebilfestival i Surnadal. Arrangert av Nordmøre GatebilKlubb.

Der vil det bli Utstilling, stands, burning, dBdrag, EMMA konkuranse, og MAX POWER kommer og skal ha litt show. Og Party på kvelden.

 

Med andre ord. Biler, Blårøyk og babes!!!

 

Kommer egen post om den etter hvert, når vi vet mere om opplegget for dagen.

Fy faen det der skal bli bra...:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er treffene som NGK skal ha på LÅNKE i år ja. Men i tillegg så skal vi arrangere stor Gatebilfestival.

 

5. August er det Gatebilfestival i Surnadal. Arrangert av Nordmøre GatebilKlubb.

Der vil det bli Utstilling, stands, burning, dBdrag, EMMA konkuranse, og MAX POWER kommer og skal ha litt show. Og Party på kvelden.

 

Med andre ord. Biler, Blårøyk og babes!!!

 

Kommer egen post om den etter hvert, når vi vet mere om opplegget for dagen.

 

Håper jeg har penger da,da kommer jeg entur:) vet hvor det er så,var hos Mikaelft å hentet frontspoiler for en stund siden så..

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg har penger da,da kommer jeg entur:) vet hvor det er så,var hos Mikaelft å hentet frontspoiler for en stund siden så..

Hvis treffet skal være på samme plass som ifjor, kan det bli litt vanskelig tror jeg for 'turister' å finne fram.. Men blir vel skiltet bra:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlemstreff 1. Juli

Høsttreff 9. September Lånkebanen

Okay, takker:) Sorry OT: Kjøpte ikke du heller ringen av hun dama som kom bort til bilen for å få deg til å kjøpe? Hehe..Sto rett ved siden av Volvo'n din på Shell der. Måtte ha mat:D

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, takker:) Sorry OT: Kjøpte ikke du heller ringen av hun dama som kom bort til bilen for å få deg til å kjøpe? Hehe..Sto rett ved siden av Volvo'n din på Shell der. Måtte ha mat:D

 

hehe,nei,hu irriterte noe jævlig.. hehe

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis treffet skal være på samme plass som ifjor, kan det bli litt vanskelig tror jeg for 'turister' å finne fram.. Men blir vel skiltet bra:)

 

Det blir nåkk ikke noe problem....... Skilting skal bli gjort, og det er ikke så vanskelig å finne frem, bare man vet forskjellen på høyre å venstre.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, takker:) Sorry OT: Kjøpte ikke du heller ringen av hun dama som kom bort til bilen for å få deg til å kjøpe? Hehe..Sto rett ved siden av Volvo'n din på Shell der. Måtte ha mat:D

 

haha, hu prøvde og selge den til meg også...

 

"you buy, need money for bensin, only 200"

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår