Xses Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg har en '96 modell mondeo. Blinklyset fungerer som det vil når det settes på. lager en stygg lyd inninellom som verkstedet har fortalt meg er releet som er gåent. Er dette vanskelig å bytte selv? er det ikke bare å nappe releet ut og sett i et nytt? Sitter dette under dashbordet sammen med sikringene? Siter :drive2 '97 Fiat Punto 1,1 55s '96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V x'86 Peugot 309 1,6 x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05 x'96 Honda Civic 1,4is :dj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Jeg har en '96 modell mondeo. Blinklyset fungerer som det vil når det settes på. lager en stygg lyd inninellom som verkstedet har fortalt meg er releet som er gåent. Er dette vanskelig å bytte selv? er det ikke bare å nappe releet ut og sett i et nytt? Sitter dette under dashbordet sammen med sikringene? Relee får du på biltema for noen få slanter. Vet ikke hvor det sitter, men vis du har en haynes bok, finner du det raskt ut, skal bare være å ta ut den gamle og sette inn den nye. Er en enkel oprasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GHIA99 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Haynes boka er fine greier. Det går fram av boka, at blinklysrelèt sitter under rattdekselet der blinklysspaken er. Siter 99 Mondeo Ghia 2.0 Sedan 84 Granada 2.3L jubileum (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xses Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Stod faktisk i instruksjonsboka også at dette satt på ratt stammen. Da er det bare å finne hvor jeg kan få kjøpt det. Har Automester og krogslund i nærheten... Siter :drive2 '97 Fiat Punto 1,1 55s '96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V x'86 Peugot 309 1,6 x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05 x'96 Honda Civic 1,4is :dj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg