MagnusVW Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hei, Har skaffet meg noen corradolykter og en rallyegrill jeg tenkte jeg skulle montere på golfen. Lyktene har el. justerbar høyde, men bilen min har ikke el. justering orginalt. Spørsmålet mitt til dere er: Er det noen som vet om det er mulig og evnt. hvor mye arbeid det er å legge inn ledningsnett til høydejust? Ligger det klart fra før av, eller gjelder det kun nyere modeller? (Har en 85mod.) Takker for svar :) Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 hm.. Det ligger nok ikke noe sånt fra før. Kom Golf2 med el.justerbare lykter? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Vet noen modeller ble levert med el. justerbare lykter ja. Sikkert kun de nye modellene. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 oki Hvordan frontplate er det du skal bruke? modda jetta? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Tenkte jeg skulle finne meg en jetta plate og modde den ja. Hørt om noen som har gjort det samme? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg hadde justerbare lykter på min g60 syncro. Bygget om slik at jeg hadde justerbare klar glass med sotekryss. Det finnes ikke så mange av :P Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 det ledningsnettet finner du hvertfall på 90-91 mod golf 2 g60.. du trenger også bryteren som styrer justeringen. har koblingsskjema over dette om du er intr. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Er meget interessert i koblingsskjema ja! Mail-adressen min er pallesen@gmail.com, så hvis du gidder å sende det til meg hadde det vært glimrendes! :) Har faktisk bryteren, men mangler koblingsskjema, plugger etc. Står en golf på knoksen her i stavanger med høydejustering. Hadde ikkje kjøpt meg corradolyktene da jeg så den, men jeg håper den fortsatt står der. Skal ut på mandag og se om jeg ikke får plukket litt diverse fra den. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg har el.justering på mine lykter.. GTD 90Mod Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Argh! Har lett i hele dag etter bryteren, men jeg finner den ikke. Er el. høydejustering vanlig på nyere 2'ere? Vil ikke være vanskelig å finne på høggern? Et annet spørsmål. Selger de "plugger" på møller? Trenger pluggen som går inn i justeringsbryteren. Trenger også pluggene som går til corrado-lyktene og motorene. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 el justering kom på noen spesialmodeller.... samt at jeg tror det var tilleggsutstyr på den tiden Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ok, da får jeg prøve å lete litt rundt om kring. Om noen har en liggende, er det bare å ta kontakt:) Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toffetoff Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Har også el.justering på min. 90`td automat. Siter `01 9-3 2,2 TiD *For mange VW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg