KrsTøffersen Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 De senterkoppene følgte ikke med.. er det mulig å skaffe dem fra Møller eller noe? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jeg tror jeg kanskje har 4 liggende.. Kan sjekke senere idag! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Kult! Send pm eller no når du finner det ut da:) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Sett på noen brukte rs4 felger m/dekk 255/35/18 235/40/18 Passer dette? Eller blir det litt bredt? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 255 trooor jeg blir for bredt ja. søk litt i forumet, mener jeg har kommet over noen steder hvor folk sier hva som er maks på golf iv.. Men slik jeg husker det var 245 absolutt max EDIT: vil forresten spore no så inni helvette! m'm Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 EDIT: vil forresten spore no så inni helvette! m'm Ja, litt aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 255 brede dekk skal gå det hvis de settes bak.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Du kommer til å kjøre på slicks hver sensommer:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Jess! Ringte til Sharif`s nettop og de har både RS4-II og RS6 felgene inne:D Så da skal jeg dra opp dit i morra og sjekke de ut. Men jeg klarer ikke å bestemme hvilke jeg skal ha? Hva ser best ut mon tro? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 går for RS6, ikke mange som har den, og RS4ll kommer til å gå på annenhver golf akkurat som RS4.. Min mening;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Synes nå det er mange som har rs6 også jeg da:P Men får nå se hva det blir til i morgen:) BTW, det er disse jeg har sett på, RS4-II, ikke RS4;) hehe Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 De RS-2-felga der skal jeg ha til neste sommer i alle fall :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Og slik ble det:D Jævlig fornøyd! Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Jepp, meeeget pent! Du må jo få rette senterkopper da :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Liker de felgene.... Angrer litt på at jeg ikke tok dem i stedenfor a8 felgene. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg