KrsTøffersen Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Ja ikkesant:P Synes 4ern er finest ass, 5ern er ikke golf lenger liksom.. Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Ja ikkesant:P Synes 4ern er finest ass, 5ern er ikke golf lenger liksom.. Golf V er ikke fin den... neida... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Jo 5ern er fin, men den ligner ikke på golf lenger mener nå jeg:P Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Det er jo fortsatt en Golf :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Sant det egentlig, hadde måtte velge mellom en 4'er og en 5'er så hadde jeg tatt 5'ern på et blunk! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Sant det egentlig, hadde måtte velge mellom en 4'er og en 5'er så hadde jeg tatt 5'ern på et blunk! :D Helt klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Nekter å tro at det blir pent. Men hadde jeg vært deg nå. Kjøp deg hella tåkelykter som du bare bytter ut med h/v gitter. Få frontleppa lakkert. Og la resten være! Såklart fiks skadene.. hehe Jeg lurte på hvor du får kjøpt slike hella tåkelys til å montere i grillen??? Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Jeg lurte på hvor du får kjøpt slike hella tåkelys til å montere i grillen??? Røn-Rek på Jessheim ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Akuratt vaska bilen og lagt om til sommerdekk, ble litt bedre hvertfall:) Kommer baklyktene snart, så blir det bra! Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Den kanalen der ser ikke noe god ut.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Nei stakkars... men har ikke penger til å fikse den nå ass.. må ha nye dekk og greier:( Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Gratulerer med bil da.. Den var fin den ass :D Som Chr|z sier, så ser ikke den kanalen god ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 ja,du trenger nye dekk og felger=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hmm, joa. Men er dyrt nok å ha bil i seg selv for en fattiglus som meg:P Kommer nok til å gå til innkjøp av billigere saker som kan gjøre noe med bilens utseende. Som tidligere nevnt er baklykter på vei fra tyskland, men nå lurer jeg på hva som er lurt å kjøpe etter dette? Har tenkt på takspoiler, OEM R32 kanskje?? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hmm, joa. Men er dyrt nok å ha bil i seg selv for en fattiglus som meg:P Kommer nok til å gå til innkjøp av billigere saker som kan gjøre noe med bilens utseende. Som tidligere nevnt er baklykter på vei fra tyskland, men nå lurer jeg på hva som er lurt å kjøpe etter dette? Har tenkt på takspoiler, OEM R32 kanskje?? synes du burde kjøpe deg felger og fikse det som MÅÅÅ fixes på bilen før du går over på noe annet;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg