Bauer Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Tar det i den rekkefølgen du skrev jeg: - 18" eller 19" felger! Fåes til 8000 kroner hos sharifs tror jeg. - Stereo, Frontsett og spiller er en god investering i første omgang.. Pioneer er jeg fornøyd med som spiller.. - Få på netting på frontfanger?? NEI - Frontlykt og baklykt, noen vassere, Disse gutta i nord, de med den røde BOLF'en har noen fete baklykter.. Vet ikke om de er like kule på sølv bil. Frontlykter, kanskje noen helt normale angeleyes (mener da uten farger) med hella tåkelys i fangeren. - Ny potte. Skal du ha potte på bilen så må jo den henge under bakfangeren, med mindre du skjærer hull osv. Min mening er at det er stygt. Det er jo tross alt bare en 1.6 liter... - Fetere pedaler.. R32 kanskje? Jeg har aldri brydd meg om pedaler jeg.. ? - Nye matter.. samme som over.. - Svart tak? i en bil med ellers lyst interiør? - NEON? NEI! - Tone ruter, ikke sote.. tone.. det er å anbefale! Men gjør det profesionelt. Da ser det så mye bedre ut! Motor? Selg bilen å kjøp deg en GTI.. Husk å senke bilen også! med KW var.2 Det var det jeg hadde å si! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 18" dekk går rett på bare ikke du skal ha noe mere enn 235 da.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hvor ble det nevnt 235? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 herregud så forsiktig man må være med hva man sier før man får en slik fjortiss-gnåle-kommentar her! Jackie (Bauer): det var rent hypotetisk. Jeg vet bare at man blir plaga om man skal ha mere enn 235 på fremdekka i allefall. Ikke sitt å let gjennom forumet etter noe å gnåle på. Har enda ikke sett deg med ett eneste konstruktivt innlegg her. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Fin bil du har gått deg ja :) Reparer skadene, lakker listene, emblemfri grill, og for all del: Få vekk halvmånen på panseret, det er ille stygt :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Takk for alle tips! Men hva mener du med halvmåne på panseret? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Den som sitter rett over grillen :( Den ødelegger for en ellers grei front, så få panseret helt rett, har mye å si på looken på det. Ser altfor mange som bare driter i å gjøre noe med det, og da blir det aldri pent heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Men da må jeg jo fjerne VW merket. Og det vil jeg ikke:) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 synes heller u skal gå for noen bass elemnter.. dette fordi front sette på golfene er ganske bra.. så etter hvert kjøpe deg frontsett;) sånn har jeg gjort det! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hm, jo forsovet sant det.. Kanskje jeg heller skal satse på bass, headunit og en mono blokk da? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Men da må jeg jo fjerne VW merket. Og det vil jeg ikke:) Emblemfri grill da seff :cool: Syns du må gjøre det ja, ellers ødelegger det en god del. Ser så halvferdig og lite gjennomtenkt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hm, jo forsovet sant det.. Kanskje jeg heller skal satse på bass, headunit og en mono blokk da? du må ha en Monoblock(2kaneler) så en eller to elemnter! Headunit=cd spiller eller det som gjør at cdene spiller;) Hvordan head unit har du? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Akuratt nå har jeg helt standard, men har sett ut noen. https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19389049/ Har også sett en fra Alpine i samme prisgruppe..Funker vel dette?? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Akuratt nå har jeg helt standard, men har sett ut noen. https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19389049/Har også sett en fra Alpine i samme prisgruppe..Funker vel dette?? Sier bare en ting.. ALPINE ROX!!! Jeg er så alpine frelst at det ikke går ann, du får det du betaler for lizm;) Hvordan alpine spiller er det du har sett på??? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1607 Denne har jeg sett påcheers Er vel ok den? Spiller mp3 og alt Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg