KrsTøffersen Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hei! Lar dette være min første post jeg. Har alltid tittet innom denne delen av forumet, siden jeg synes Golf er en utrolig fin bil!. Nå har det seg slik at onkelen min har kjøpt seg ny Golf V og han bestemte seg derfor å gi Golfen sin til meg!!happyhappy Må betale omregistrering, årsavgift, forsikring og slikt selv da though.. Så jeg kan jo starte med noen bilder: Min onkel er ikke den tryggeste i trafikken, noe man kan se på bilen:driving Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Eller må jeg leve med det? Har mange planer videre for denne bilen, videre skal jeg; - Gå til innkjøp av felger, finnes det noen tøffe 17"?, eller burde jeg øke str.? - Stereo, i første omgang frontsett og headunit. Noen tips der og? - Få på netting på frontfanger - Frontlykt og baklykt, noen vassere - Ny potte - Fetere pedaler - Nye matter, noen som kan anbefale noen? - Lyst på svart tak inne i bilen, leste om dette engang, men mistet linken:P - Har lyst på neon under seter og dashboard:P - Etterhvert muligens sote og gjøre noe med motor. Mange spørsmål, men håper noen kan ta seg tid å hjelpe meg:) Vennlig hilsen Kris Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 For det første: har han GITT deg den? hehe 17" blir alt for lite for golf iv. Gå for 18 eller 19 du. Den lille skaden under døra der må du nok til en biloppretter for å få fikset. De andre klarer du å fikse selv om du er litt nevenyttig. I såfall er anbefalingen min å fjerne listene og sparkle igjen hakkene som blir igjen. Mye penere. Gitter i fangeren? Hørtes ikke mye pent ut. Kanskje du ønsker å bytte til emblemfri grill og? Blir en del penere da.. Såklart, dette er min mening :) (må alltid presisere dette i forumet så ikke noen skal begynne å gnåle) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Han har gitt meg den ja:P Er eneste nevø og det er liksom noe han har gjort for å få vekk skyldfølelsen siden han aldri ser meg og bla bla.. Jeg mener sånn gitter som dette: Tror ikke jeg bytter til emblemfri grill, liker VW logoen jeg:) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Heh.. er ikke noe du bare kan sette inn akkurat. Det der er rs-styling-pakke :) Skal du ha det må du nok regne med å betale litt mere enn bar gitret ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Jeg mener at jeg vil fjerne der jeg har merka rødt og sette inn gitter. Går ikke det? Har egentlig ikke planlagt å gå til innkjøp av en ny frontfanger bare for å få gitter liksom Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Nekter å tro at det blir pent. Men hadde jeg vært deg nå. Kjøp deg hella tåkelykter som du bare bytter ut med h/v gitter. Få frontleppa lakkert. Og la resten være! Såklart fiks skadene.. hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hm godt forslag det jom'm Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Om du skal ha gitter må du mekke deg noe custom. Vil betegne meg selv som ganske "innenfor" hva som går å skaffe til golf nå, og har ALDRI sett ferdig-laga gitter til orginal-fangeren. Ulempen ved å bruke slikt gitter er jo at du ikke kan ha helle tåkelykter :) Noe som er etter min mening et must.. Ikke vurdert panserforlenger da? Eller justerbart senkesett? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Felger og bilstereo+ potte er det som er viktigst for meg nå. Kanskje når jeg er ferdig med militæret:) EDIT: Hva gjør en panserforlenger egentlig? Hørt om det men vet ikke hva det er:confused: Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Felger kjøper du jo hos sharif om du vil ha noe til en akseptabel pris. Han har lagt ut noen tilbud nå på blant annet 18".. Har selv bestil RS4 II-felgene... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Har tittet litt på dem selv:) Men jeg er på utkikk etter noen brukte 18" jeg. Blir vel billigere? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Neppe billigere enn sharif nei. Har lett lenge selv etter brukte... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Går 18" på uten noen mods? (senking/spacers etc.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Går 18" på uten noen mods? (senking/spacers etc.) 18" går ganske bra men senking gjør bare bilen enda penere;) Spacers vil bare gjøre sånn at det blir litt mer fyldig;) ----------------------------------------------------------------------- må si at PLEAS dropp den gitter greia di! hehe... Meget FEEEET bil... Selve lista på frontfangeren har jeg ligganes i din bils farge så om du er intrisert så skla u få denne billig;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Et tips til den karosseri skaden din... Jeg ser du bor i Oslo så jeg kan anbefale deg å stikke til en kar som heter Magne Skogli i Caspar Storms vei på alnabru.... Dyktig eldre kar med fenomenalt rykte og BRA priser! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg