Kenti Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvem lakkerer i trøndelag? gode priser å bra resultat?:) hvem skal man holde seg borte fra? noen som har lakkert hos noen i trøndelag som er fornøyd å vil annbefalle noen?;) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 For all del prøv å unngå Lakkspesialisten i Namsos. :lol hehe Høye priser, og de sliter med støv i lakken, fargeforskjell og lakk som renner... :shake Oppretterfirmaet jeg jobber hos bruker den lakkereren hele tiden, siden det er det eneste firmaet i nærområdet. Hver eneste gang en bil kommer fra lakken er det fullt av feil å finne. De har jo utstyret og nok folk, men de regner vel med at de kan slurve litt bare fordi kundene ikke har noen andre å bruke... :mad: Men det har vel startet opp et lakkfirma på Høylandet nylig. :) Men de har jeg ingen erfaring med... Jeg kjenner til privatpersoner som lakkerer da, hvis det skulle være av interesse... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 På Høylandet er det ikke bare at Høylandet Auto har utvidet litt og investert i ny lakkboks da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jo, det stemmer det. :) Takk! :thumb hehe. Men ifølge ryktene i bransjen skal det visst komme nye aktører på billakksiden til Namsos også med tiden. :) Blir nok bedre lakkering og bedre priser når det kommer litt konkurranse inn i bildet. :thumb hehe Men det er jo kanskje kostbart å starte opp sånt da. Brannsikkert lokale, god ventilasjon, godt utstyr og folk. Lakkboksene er jo heller ikke billige har jeg hørt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jo, det stemmer det. :) Takk! :thumb hehe. Men ifølge ryktene i bransjen skal det visst komme nye aktører på billakksiden til Namsos også med tiden. :) Blir nok bedre lakkering og bedre priser når det kommer litt konkurranse inn i bildet. :thumb hehe Men det er jo kanskje kostbart å starte opp sånt da. Brannsikkert lokale, god ventilasjon, godt utstyr og folk. Lakkboksene er jo heller ikke billige har jeg hørt... du kan jo høre med noen av de du kjenner som har tid plass til å ta en bil? Omega B stv. blir d bra da? er de flinke? hvor holder de til? send meg en PM Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Ligger et lakksenter i malvik, på sveberg... Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 de tar ikke inn fra privatpersoner... prøv aaden karosseri og lakk i Selbu, 45600966 Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg