tersomme Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Heisann Har nettopp kjøpt meg en VW golf 1,6 l... men siden jeg kjører så "pent" så trenger jeg litt bedre bremser på den. Har planer om og bytte til EBC eller Tarox forran, men kunne godt tenke meg og ha skiver bak i stede for tromler. er dette mulig? og er det mye jobb??? MVH Terje S :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Bolt on fra GTI. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by tersomme Heisann Har nettopp kjøpt meg en VW golf 1,6 l... men siden jeg kjører så "pent" så trenger jeg litt bedre bremser på den. Har planer om og bytte til EBC eller Tarox forran, men kunne godt tenke meg og ha skiver bak i stede for tromler. er dette mulig? og er det mye jobb??? MVH Terje S :cool: SOm polo_classic sier er det bolt on men du får ikke akkurat så mye bedre bremser av det.... er vel kun 10% av bremsekraften bak.... trenger bedre bremser så smell på G60 bremser foran...det er også bolt on Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Det er jo litt for utseendet sin skyld også da,,, men det ryker no sinsykt forran der hver gang jeg har vært ute å kjørt og der er "litt" svingete. Er g60 bremsene bedre en brembo/tarox? MVH Terje S:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by tersomme Det er jo litt for utseendet sin skyld også da,,, men det ryker no sinsykt forran der hver gang jeg har vært ute å kjørt og der er "litt" svingete. Er g60 bremsene bedre en brembo/tarox? MVH Terje S:rolleyes: Spørs hva du mener med Brembo/Tarox det da. Mener du Tarox eller brembo sine standard skiver i samme størrelse som orginal eller Brembo/Tarox sine bremser med større skiver (300mm ++). Til større skivene er til bedre er det normalt sett. 305*28mm Brembo bremser ruler:D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by tersomme Det er jo litt for utseendet sin skyld også da,,, men det ryker no sinsykt forran der hver gang jeg har vært ute å kjørt og der er "litt" svingete. Er g60 bremsene bedre en brembo/tarox? MVH Terje S:rolleyes: Og du har en 1.6 sier du? Tror kanskje det er noe annet som er galt jeg. Olje på klossene lager både røyk og gir dårlig bremseeffekt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Ikke no problem å få 1,6 literen til og ryke litt,,, (riktignok etter noen times hard kjøring på meget svingete vei,,,) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg