Gå til innhold

Støymatter under gulvteppet.

Ranger emnet


G.T.I

Anbefalte innlegg

Måtte fint finne meg i å kaste ut alt som befant seg undet gulvteppet mitt i dag. Bilen har stått ute i vinter og det var tydeligvis nok. Kan man bare stikke på biltema og kjøpe noen matter?

kan jo selvfølgelig det, men finnes det en bedre måte å gjøre det på? Bilen akl pusses opp og jeg vil gjøre jobben så bra som jeg kan klare å få det.

Finne nye orginale matter er vel helt skutt å prøve på.

 

NB! Kjøper gjerne svart gulvteppe m'm . jetta 1990 mod. Noen som har ett liggende? Moi m.

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

 

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å vite at de fra biltema er brukanes. det er ikke akkuratt penger i banken, men jeg vil prøve å finne noen tilsvarende orginale og kanskje bedre ;) . takker for svar folkens. gleder med til å kaste meg over resten av bilen :) Kommer til å bli mye og gjøre frem mot sommeren.

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

 

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke disse veldig stive, tykke og vanskelig og dandere? Tror prisen ligger på rundt 1000,- pr kvm. Har faktisk aldri tatt i en slik matte før heller, så denne uttalelsen min er kanskje ikke verdt å ta veldig seriøst :) .

Kan noen fortelle meg evt. matter man kan kjøpe bortsett fra de på biltema?? m'm

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

 

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånne nasaspaceship matter de har på biltema. Tynn folie på den ene siden og lim på den andre mener jeg med en viss usikkerhet:rolleyes: . hva mener du om å putte disse mattene under gulvteppet? de orginale er jo mye hardere og disse er mykere. får jo sånn "soft" gulv i bilen da.

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

 

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånne nasaspaceship matter de har på biltema. Tynn folie på den ene siden og lim på den andre mener jeg med en viss usikkerhet:rolleyes: . hva mener du om å putte disse mattene under gulvteppet? de orginale er jo mye hardere og disse er mykere. får jo sånn "soft" gulv i bilen da.

 

Tja, litt mykere blir det jo, men du har jo gulvmatta av plast liggende oppå, og den er ganske stiv. Jeg merker ikke noe spesielt.. :tannløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVa er greia med de grå flate posene som er fylt med sand? har de noe med fukt absorbering å gjøre?

 

Ser fortsatt etter nytt gulvteppet. Så skrik ut og du har til salgs :oohh

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

 

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår