OleC Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Pappa lurte på om jeg viste hvor man fikk tak i billig, men bra rygge sensorer til bilen hans. En Suburban -02 mod. Noen som kan hjelpe meg/pappa? Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by OleC Pappa lurte på om jeg viste hvor man fikk tak i billig, men bra rygge sensorer til bilen hans. En Suburban -02 mod. Noen som kan hjelpe meg/pappa? Be faren din drite i de ryggesensorgreiene, og få han til å installere et ryggekamera med en gang, mye bedre.. så kan han bruke TVen til DVD spiller og sånt også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Ascona Be faren din drite i de ryggesensorgreiene, og få han til å installere et ryggekamera med en gang, mye bedre.. så kan han bruke TVen til DVD spiller og sånt også.. Det skal jeg garrantere deg at det er det siste fatter'n gidder å bruke penger på... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 http://www.mobiletoys.co.uk/acatalog/Parking_Sensors.html Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg