bjaa Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 I just want a, ten second car !!! Det er bra de holder på med dragrace der og! ;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 er og få på divx da, de som ikke greier og vente.... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 correkskjon.. har ikke kommet enda... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 En slik film MÅ man abre få med seg på kino! Gleder meg som en liten unge på julefaten :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by just crusing Så ikke noe dekor på polon din jeg tatt den av??....følger nøye med på den i og med at jeg kjører forbi den hver dag....... Bilen kommer sterkere tilbake med ny dekor, designet er forlengst klart:cool: Men ifølge lommeboka kan det ta litt tidviolin Flammene brant opp etter å ha holdt ut i ur og skur i to år, og nå kjører jo enhver råner med flammeronfiredevi Du kan jo kaste ut en hundrings hver gang du passerer vogna:hello: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 vet at det er en amcar med..en mustang.. som dessverre blir knust under hjula på en semi.. (gråt nesten når jeg så det på traileren) men filmen ska jeg se.. uansett om jeg må slikke pung svette for å få det til.. det blir årets høydepungt.. bedre enn matrixen..hehe!! sier som limp bizkit : keep on rolling lol lol lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Matrix suger hestekukk i forhold! Gleder meg så jævli! Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Originally posted by [kj] correkskjon.. har ikke kommet enda... Kom vist en telesync i kveld gitt ;) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Har fått filmen i dag!!!!!!!!! Skal se på den straks:D :D ! Poster på nytt når jeg har sett den!!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Originally posted by [kj] correkskjon.. har ikke kommet enda... Men har kommet i annet format 06/06/2003 TELESYNC 2 Fast 2 Furious *NUKED BAD AUDIO* *NEW* Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Originally posted by NissanPrimera Har fått filmen i dag!!!!!!!!! Skal se på den straks:D :D ! Poster på nytt når jeg har sett den!!! Eh.... LOL? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Originally posted by SeRiaLkiL Men har kommet i annet format 06/06/2003 TELESYNC 2 Fast 2 Furious *NUKED BAD AUDIO* *NEW* Kommet 2 utgaver til nå...og begge er nuked: http://www.vcdquality.com/info.php?id=14003 http://www.vcdquality.com/info.php?id=13929 @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 sånn vanlig crappy kvalitet som man får den første tiden.. så filmen, kan ikke si jeg syntes den var noe bedre.. den mer liksom bare markerte hvor dårlig eneren egentlig var ;) Skal ikke røpe annet enn at dere bør ikke forvente stort mer enn dere fikk i eneren ihvertfall ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg