Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet


knopfler

Anbefalte innlegg

  • Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
å dæven æ e lat.. hehe

 

begynne i morgen å setter dritten sammen... noen fra haugesund her? mulig jeg flytter ned nå snart i løpet av noen få uker.

 

Jeg bor på Karmøy, rett utenfor Haugesund..

Du kommer til å bli godt tatt imot dersom du kjører e30 her iallefall;)

 

Kan jeg våge å spørre hva du skal i Haugesund?

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor det går knopfler? :D Begynne å bli ferdig? Kommer til Alta snart. Skal hente en topp som er til sveising hos skruolsen.. (Olsen racing) Pappa hadde den med dit i påsken. Må vel komme innom å titte på bilen din, visst du ikke er flytta da.. :)

 

Hvordan er det med snø der? Her er fortsatt masse igjen så.. :(

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor det går knopfler? :D Begynne å bli ferdig? Kommer til Alta snart. Skal hente en topp som er til sveising hos skruolsen.. (Olsen racing) Pappa hadde den med dit i påsken. Må vel komme innom å titte på bilen din, visst du ikke er flytta da.. :)

 

Hvordan er det med snø der? Her er fortsatt masse igjen så.. :(

 

Hei tony :) Her går det bra :) ja godt att olsen får øvd seg på din topp før han skal ta min :P

 

du får hyle ut før du kommer så e æ klar, skal vist ned til haugesund om 2 uker hvist gravemaskin e i orden til da..

 

ja e vell rundt 60 cm med sne enda, har brøyta hele vintern.. på 15 daga hadde æ 150 tima med brøyting så det har jo kommet en del sne..

 

kor det går dær?

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tony :) Her går det bra :) ja godt att olsen får øvd seg på din topp før han skal ta min :P

 

du får hyle ut før du kommer så e æ klar, skal vist ned til haugesund om 2 uker hvist gravemaskin e i orden til da..

 

ja e vell rundt 60 cm med sne enda, har brøyta hele vintern.. på 15 daga hadde æ 150 tima med brøyting så det har jo kommet en del sne..

 

kor det går dær?

 

Hoffda.. Må jo prioritere mer tid til bilen, å mindre på jobb! :) hehe

 

Smelta godt i dag her, va godt å varmt! :D

 

Ja, han så å lurte litt, funderte kordan han skulle gjøre det, men han får det nok til! (håpe vi..)

 

Her går det bra. Har tatt bilen ut av dvalen, polert å begynt å gjøre den klar til sesongen. Fått tak i nytt emne til neste motorprosjekt.. ;) Blir grom M20 turbo, me 3.1 liters volum! :D

Kjøpt metanol innsprut, vente på det fra USA. Skal montere på min, samt Supra'n i byen..

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoffda.. Må jo prioritere mer tid til bilen, å mindre på jobb! :) hehe

 

Smelta godt i dag her, va godt å varmt! :D

 

Ja, han så å lurte litt, funderte kordan han skulle gjøre det, men han får det nok til! (håpe vi..)

 

Her går det bra. Har tatt bilen ut av dvalen, polert å begynt å gjøre den klar til sesongen. Fått tak i nytt emne til neste motorprosjekt.. ;) Blir grom M20 turbo, me 3.1 liters volum! :D

Kjøpt metanol innsprut, vente på det fra USA. Skal montere på min, samt Supra'n i byen..

 

 

sveise toppen å plane den e jo egentlig en smal sak... så han klare det sikkert :P

ja dæven kor det tinte i dag..jippi.. akkurat henta meg hjæltrimma ktm 520 :)

 

skal du selge den motorn du har nu til meg så æ slepp å sette sammen egen??

e det bra med metanol sprut??

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår