Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet


knopfler

Anbefalte innlegg

  • Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:happyhappy: Da har jeg hatt elektrikeren i ny verkstedet for å sjekke alt så nå kan han melde ifra til kraftlaget att alt er i orden, så da blir det strøm til uka.

 

så da begynner montering av motor til uka en gang når alt er i orden

 

Det høres bra ut:smilbmw:

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store fremmskritt ser jeg.... Dette blir bra. min bil står bare under masse snø for tida men i morgen skal det skuffles frem å settes i sammen så vi får se om det blir en tur innom. hehe

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store fremmskritt ser jeg.... Dette blir bra. min bil står bare under masse snø for tida men i morgen skal det skuffles frem å settes i sammen så vi får se om det blir en tur innom. hehe

 

du må bare peise på.. æ stresse ikke så mye enda :) begynne vell nu en dag å mekke,vente enda på strømmen..

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsvakt rått prosjekt!!! De felgene du sikler etter ligner litt på Schmidt VN-line, like kule nesten.. Den Seidl fangern er fin den, men jeg syntes det blir litt for japsebil-front-look. Hadde blitt usannsynlig mye fetere med en Rieger infinity1 leppe som stopper 1cm før asfalten

 

kiddie

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår