nnnneh Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Dynamoen min lader ikke når jeg starter bilen før jeg ruser motoren på 2-300rpm. Ladelampa lyse heller ikkje når eg skrur på tenninga(motor av). Regner med det er en liten bagatell en plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ladereleet kan jo være årsaken til at lampa ikke lyser når du skrur på tenning? Men at du ikke har lading på 2-300rpm er ikke uvanlig. Da lader den så lite at forbruket er større en produksjonen. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 du kan og sjekke den ledningen som heter D+, den ene tynne av de 3 ledningene som går inn på dynamoen.. den ledningen kommer fra ladelyset, og er det brudd på denne så vil ikke ladelyset lyse når du skrur på tenning, og når bilen ikke lader :) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Børster eller rotor sansynligvis gåene Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 reima da.?ern slapp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Se annen tråd lagt inn idag ang. samme problem.En del tips å få der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg