Falken` Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Er det noen som vet om nett steder eller butikker hvor ham kan få kjøpt stoffmerker til foreksempel jakker. Vet det er å få kjøpt på biltreff og liknende, men det er det jo ikke mest av nå på vinteren. Takker for svar. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Er det noen som vet om nett steder eller butikker hvor ham kan få kjøpt stoffmerker til foreksempel jakker. Vet det er å få kjøpt på biltreff og liknende, men det er det jo ikke mest av nå på vinteren. Takker for svar. Send noen brev til importørene av de fabrikatene du vil ha merker av, så slenger de gjerne et par stykker i posten til deg. Er du ekstra lur legger du ved ferdig frankert svarkonvolutt med ditt navn og adresse på. Dette gjorde jeg engang og fikk merker nok ei knalltøff mc jakke som ikke ligner noen andres. (Bare synd jeg har begynt med bil istedefor.) Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ok, takk. Ja det er jo en mulighet ja..... men det hadde vært lettere og finni en nettside hvor jeg kan bestille. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 BUmp Ingen som vet om noe annet!!!!!! Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 :usuck: Let litt selv davel?! :) *** signatur avskrudd *** dette var min private mening uhhmmwhat? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Tror du ikke jeg har leita eller.......... hadde jeg funnet noe hadde jeg vel ikke gidde å skrivd masse her får å pøve å finne ut av det. Tenke. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 http://www.volvoclub.org.uk/online_services.php The club sales area lists many items such as these: Badges for the car or clothing Skal det være noe mer før vi stenger? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hehe greit takk skal du ha! Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg