Gå til innhold

VW Bolf: Ground Zero

Ranger emnet


Audicab

Anbefalte innlegg

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for den, var akkurat det jeg tenkte på ;)

 

Vi bruker "profft" plast sveise utstyr, dvs en litt avansert varmlufts pistol med en spesiell spiss som man fører plast tråder inn.

 

Skal fikse noen bilder av det.

 

Wurth sin du bruker?

Men som en her oppe spurte om,har du noken dato du jobber opp mot?

BMW E36 325 M-Tech

Honda Civic Lsi -94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd litt idag også selv om det ble mest kaffe :)

 

Her et bilde som viser plast sveise pistolen, mangler tuten på her på bilde.

Trådene på siden er ulike plast typer, maskinene er en Leister

Mobilbilder003.jpg

 

Begynte på platene til Forsterkerene:

 

Mobilbilder005-3.jpg

 

fuget fast med Tec7

 

Mobilbilder006-3.jpg

 

skruvet fra baksiden:

 

Mobilbilder013-1.jpg

 

Mobilbilder011-2.jpg

 

Mobilbilder010-2.jpg

 

pusset ytterligere på dekselet

 

Mobilbilder014.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bør jeg være noe høflig ovenfor deg? når det endelig kommer bilder så er din første kommentar om det er ett evighetsprosjekt!

du burde iallefall være istand til å unngå den type komentarer om du har egne prosjekter som ikke er ferdig ennå!!

 

 

Jeg sa ikke at det var et evighetsprosjekt, jeg stilte et spørsmål.

 

Jeg begynnte å lese denne tråden i april 2006. Da sveisa du rammer til forsterkere og la glassfiber rundt innfestning til sub osv. Nå i februar 2008 kom det bilder av nøyaktig det samme som sist. Er det rart man spør når det tilsynelatende ikke har skjedd noe på to år? Er forøvrig ikke bare jeg som spør, ser det er flere tråder om samme bilen, og på samme side som jeg kom med innspill sies det bla: "er rimelig dødt her ja" og "Hva skjer egentlig med denne bilen? :P alle trådene jeg leser om den slutter brått :P".

 

Forøvrig så er min bil "ferdig", og egentlig ikke noe prosjekt. Det er bruksbilen som har blitt oppgradert etterhvert med styling, understell, større hjul, osv..

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at det var et evighetsprosjekt, jeg stilte et spørsmål.

 

Jeg begynnte å lese denne tråden i april 2006. Da sveisa du rammer til forsterkere og la glassfiber rundt innfestning til sub osv. Nå i februar 2008 kom det bilder av nøyaktig det samme som sist. Er det rart man spør når det tilsynelatende ikke har skjedd noe på to år? Er forøvrig ikke bare jeg som spør, ser det er flere tråder om samme bilen, og på samme side som jeg kom med innspill sies det bla: "er rimelig dødt her ja" og "Hva skjer egentlig med denne bilen? :P alle trådene jeg leser om den slutter brått :P".

 

Forøvrig så er min bil "ferdig", og egentlig ikke noe prosjekt. Det er bruksbilen som har blitt oppgradert etterhvert med styling, understell, større hjul, osv..

 

Hvis du kun ser det samme som for to år siden kan ikke kapasiteten i toppen være stor!

Om du har personlige problemer så ber jeg deg iallefall om å holde deg unna denne tråden, er ingen grunn for at du skal ødelegge den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kun ser det samme som for to år siden kan ikke kapasiteten i toppen være stor!

Om du har personlige problemer så ber jeg deg iallefall om å holde deg unna denne tråden, er ingen grunn for at du skal ødelegge den!

 

24. april 06:

 

a217.jpg

 

 

13. februar 08:

 

Mobilbilder010-1.jpg

 

 

 

Ellers så var det endel som skjedde fram til mai 06. Deretter har det vært noen få bilder av at bilen har blitt rød i juni 07. Så det var ikke HELT 2 år, men nesten. Personlige problemer har jeg så absolutt ikke og setter ikke pris på denslags uttalelser om meg personlig. Forøvrig så illustrerer du godt poengene til bruker "Aeomholt" tidligere i tråden.

 

Dette ser ut til å dra offtopic, så send heller en PM om det var noe mer, så kan tråden være forbeholdt Golfen. Gjerne i en hyggeligere tone fra alle.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke sjønte det heller så var nok innlegget til Aeomholt mytet direkte til typer som deg.

 

Hvis du hadde brukt et min. å lese så har du sjønt hvorfor jeg hoder på med dekslet nå, eller skal du ha det inn med teskje?

 

Tråden blir ganske hyggeli om du sletter dine innlegg!

 

Kan du egentli forklare hva poenget ditt er?

Ser du ikke forskjell på bildene er du "stokke" blind.

OG siden du har sett alle trådene om bilen burde du jo være istand til å få med deg det som står i de? har gjentatte ganger forklart hvorfor det har vært stopp i prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være det tøffeste av det tøffeste! Til dere som maser og kanskje ikke har holdt på med glassfiber før, så er dette myye arbeid!!

 

Men en ting :) Hva bruker du til å legge på polyesteren med? Ser du legger ganske tjukt..

 

Men blir nok bra :) Stå på! Helt rått!:win

 

takk for det :)

 

Jeg bruker bare kosten faktisk, arbeider man litt med den får man fint luften ut :)

Har prøvd diverse ruller, men blir for mye krinker og kroker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24. april 06:

 

a217.jpg

 

 

13. februar 08:

 

Mobilbilder010-1.jpg

 

 

 

Ellers så var det endel som skjedde fram til mai 06. Deretter har det vært noen få bilder av at bilen har blitt rød i juni 07. Så det var ikke HELT 2 år, men nesten. Personlige problemer har jeg så absolutt ikke og setter ikke pris på denslags uttalelser om meg personlig. Forøvrig så illustrerer du godt poengene til bruker "Aeomholt" tidligere i tråden.

 

Dette ser ut til å dra offtopic, så send heller en PM om det var noe mer, så kan tråden være forbeholdt Golfen. Gjerne i en hyggeligere tone fra alle.

 

Dæven han ramlig i d tjyvkjørte grønne.....e samtlie innbyggere i Tromsø som dg?? Du skjæmme bort nord-norge...sikkert fløtta fra sørnorge enn plass! Har du vist hvor mye prosjekter han har så har du klabba att den traintn din! Andre har faktisk ett liv utenom bilforumet....så du trenger ikke sitte å finne "feil" på andre! Takk til deg og ha ett hyggelig liv! *mussmuss*

Honda Prelude 85.mod 1.8 16v (står til rusting)

Volkswagen Golf 88.mod 1.6 (SOLGT)

BMW 520i 87.mod (SOLGT)

Honda Civic 92.mod Hatchback (Sommerbil/showbil)

Mitsubishi Pajero 86.mod 2.5 TD (Vinterbil/trekkbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å bli et utrolig bra resultat etterhvert! Ikke fått med meg denne tråden før i dag, så det blir å følge med på denne fremover!

 

..og tiden den er evig, så bruk heller lang tid og sitt igjen med et godt resultat som du/dere er fornøyde med i stedet for å angre på ting dere skulle/kunne ha gjort annerledes når bygget er ferdig :)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å bli et utrolig bra resultat etterhvert! Ikke fått med meg denne tråden før i dag, så det blir å følge med på denne fremover!

 

..og tiden den er evig, så bruk heller lang tid og sitt igjen med et godt resultat som du/dere er fornøyde med i stedet for å angre på ting dere skulle/kunne ha gjort annerledes når bygget er ferdig :)

 

takk for det ;)

Joda tiden skal vi bruke men vogna skal ut å trille i sommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven han ramlig i d tjyvkjørte grønne.....e samtlie innbyggere i Tromsø som dg?? Du skjæmme bort nord-norge...sikkert fløtta fra sørnorge enn plass! Har du vist hvor mye prosjekter han har så har du klabba att den traintn din! Andre har faktisk ett liv utenom bilforumet....så du trenger ikke sitte å finne "feil" på andre! Takk til deg og ha ett hyggelig liv! *mussmuss*

 

Så så, fins haugevis med flotte folk i sør Norge ;) og i Tromsø for den del hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår