Per-Henrik Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Hei. Tenkte det var på tide at jeg slang ut en tråd om 244'min... Jeg kjøpte den august 04,og har jo gjordt en del med den kan man si *kremt*:P Først så skjærte motoren som satt i, en 200k (med weber fra en 2,0 ford motor), og da blei det et motorbytte.. Jeg tok en motor som satt i 245'en til kompis som han vraka i juli 05. Det var en b230a som jeg satt inn i kjerra mi i august 05. Nå i jan/feb, så skjærte den seg å... Har slete med å få starta den i vinter, så til slutt paja den helt. Akkurat nå står kjerra uten motor=( Leter etter ny motor, skal ha inn en turbo-maskin tenkte jeg.... Har ellers gjordt mye med den; den er senka 40mm, bytta dempere på, lakkerte den i juni 05, simons 2,5 eksos, cobra bøtte stoler.+++ Skal slenge ut bilder og mer info etterhvert, tenkte bare å få starta en tråd.... Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hei. Først så skjærte motoren som satt i, en 200k (med weber fra en 2,0 ford motor), og da blei det et motorbytte.. Jeg tok en motor som satt i 245'en til kompis som han vraka i juli 05. Det var en b230a som jeg satt inn i kjerra mi i august 05. Nå i jan/feb, så skjærte den seg å... Hva F er det du gjør med motorene da?? knock Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hva F er det du gjør med motorene da?? knock Glenn ja sei de du.. ein volvo motor skal no mykje til for å ta livet av..om han ikkje driver med nos eller lignede :hammer Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 ja, for jeg har ikke klart å ta livet av noen av de enda. Så sant det har vært olje og kjøling til stede... Og jeg har ikke akkurat behandlet de pent noen gang nei. Det er robuste saker vi kjører rundt med. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hva F er det du gjør med motorene da?? knock Glenn ikke vet jeg. har vell vært litt uheldig med motorene da :hammer inne i bilen. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 likte volvoen din godt ja :D var so enkel å grei Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 hehe... bra kjerre det der se=) han har jo hatt max uflax med motorer da... b230a'n spruta olje:P (nesten ihvertfall:P) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 motorer er ikke vanskelige og ta... driver på min 2ndre nå ... pen kjerre du har per henrik... glede seg til 16 mai nå. så skal du få se blårøyk i heldens lange gater, om jeg får fikksa denna h... motorn min da.-- glede glede seg ja.... blir bra med en liten turbo satan i gatan motor i 240in da piruetter på havna i år eller? ;) ble noen sist jeg var i helden med 240in.. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 motorer er ikke vanskelige og ta... driver på min 2ndre nå ... pen kjerre du har per henrik... glede seg til 16 mai nå. så skal du få se blårøyk i heldens lange gater, om jeg får fikksa denna h... motorn min da.--glede glede seg ja.... blir bra med en liten turbo satan i gatan motor i 240in da piruetter på havna i år eller? ;) ble noen sist jeg var i helden med 240in.. ja artid . gleder meg. det er ganske mye polti nede på havna der da. nesten bedre å dra ett annet sted å leke seg. men 16 mai blir konge. :pray volvo264: takker og bukker. ett bilde til. mangler vinge :( hvilken vinge syns folket passer best på 240?? ps. første bildet er tatt når senke settet var nytt. den er mye lavere nå. noen som har sotte inn instrumenter der det kommer frisk luft. under cd spilleren for de som har den oppe da?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hva F er det du gjør med motorene da?? knock Glenn for mye radioaktiv stråling i halden knekker motorene takket være deres kjære reaktor :roll: men det var en grei bil! Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 ikke vet jeg. har vell vært litt uheldig med motorene da :hammer inne i bilen. er det der plasmaskiver? hvor kjøpte du de der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hehe, er vel så langt vekk ifra plasmaskiver du kommer:) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 er det der plasmaskiver? hvor kjøpte du de der? de er hjemme laga. happyhappy Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Per: var det mye pes å skru ut instrumentpanela? fiksa bremsene min å btw:D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Nei det går fort. fire skruer å noen ledninger. happyhappy Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg