Polardego Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Motto: Æ drar nu på Rema-Ettusen og kjøpe mæ litt NULL-boy... (Ref. Altaværing) Vi fra Hammerfest elsker og fleipe med Alta-folk, og siden denne bilen ble kjøpt ny i Alta så må den bare komme med her... :hammer Men tilbake til bilen... 83 Golf Gti som har gått 191 000 km, Volvo T5R gul, opptrukne seter i gult og sort skinn. uhhmmwhat? Planer å ha den som bruksbil, skal lakke litt og bytte noen karosseri-deler. Skal ha Pirelli-look på bilen og ATS Cup tror jeg blir greit på denne... Vi får se etterhvert... Bilder: Forrige eier tar farvel med bilen... Framfra, her trenger den litt TLC... Bilde av interiøret, dette er en smakssak. Enten liker man det eller ikke. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Nice... Colour concept interiør eller? Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Nice...Colour concept interiør eller? Orginale stoler som er trukket om, dette er typisk for en bil som er bygget opp på midten av 90 tallet. Da skulle det være sånn. Det er lakket både under panser og bagasjerom i tillegg...happyhappy Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 fint var det iallefall... liker sånn 2delt skinn... :roll: Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 dette så bra ut Håkon, gjør en god jobb :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboBolla Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Litt TLC, ny farge og nytt interiør :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Litt TLC, ny farge og nytt interiør :eek: Synes ikke fargen er helt gææærn jeg, har sett verre for å si det sånn... Setene kan det hende blir tilsalgs om noen er int... ;) Solfilm er det verste jeg vet, iallefall på personbiler... Så idag har jeg rivd vekk på bakruta og rutene foran... Ser MYE bedre ut når det ikke film der, selv om denne ikke var så mørk... De orginale grønntona rutene er mye penere... blah Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 kul bil det her!!kiddie Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Synes ikke fargen er helt gææærn jeg, har sett verre for å si det sånn... Setene kan det hende blir tilsalgs om noen er int... ;) De stolene var jo dritkule da :) Bilen så straks litt bedre ut når rutefilmen av vekk også ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Det er enkelte ting som jeg synes er litt "too much" på bilen. Gult er kult og sånn, men det er noe som heter "less is more" også... Og det skal jeg illustrere her... To Much: Når man lakker askebeger, ring rund cd-spiller og dekslene over hulla i midtkonsollen... Samt gult gearspake trekk... Less is more: Beholder det svart... To much: Når man lakkerer dekslet inni dørhåndtaket i samme farge... Less is more: Lakkerer det svart... Rattet som skal i bilen, venter bare på bosset... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Så dro jeg og vasket bilen for første gang, bilen ble MYE bedre etter at jeg fikk av all solfilmen... :) I morgen blir det å forsøke å fram fargen der den er blitt veldig matt, det blir en utfordring siden jeg leverer en hel del karrosserideler til lakkering i morgen... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Dette blir bra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Da fikk jeg endelig testet DGS2 igår kveld og den svarte jo absolutt til forventningene :D Det funker faktisk med den fargecomboen også. Nå må jeg skynde meg å bli ferdig med LEGO så vi får gæssa litt..... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Tilbakemodifiserer modifikasjoner faktisk.. Genialt! :D Blir fin nå! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Mangler bare litt lakkshine og noen gromme felger nå så er du klar for banekjøring :) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg