Gå til innhold

Bruksbilen: 83 Golf GTi (DGS 2)

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

  • Svar 347
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommmer til å tilbakemodifisere det svarte feltet i midten og lakke det gult igjen... Var verdt et forsøk, men det ble ikke som forventet... :op

 

Har ikke fått gjort noe idag, har vært for mye jobbing... Så jeg får se hva jeg får tid til i morgen. Da kommer GTi leppa og jeg har fått tak i disse felgene som skal på...

 

Bilde_084.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, Polardego!!!

 

Grattis med nok en kul bil! Det jeg digger er at vi har akkurat samme smak når det gjelder det med å pusse opp gammle VAG produkter! Mye er gjort med senk og pene felger! Og om noe styling eller ekstrautstyr skal på så er det som oftest orginalt!

 

Jeg er en dyp beundrer av arbeidet og antall kroner du legger ned i dette. Skulle virkelig ønske jeg hadde muligheten til det selv og...

 

Stå på! ;)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg satt nye hjul på GTi'n, 15" alu med 185/55-15 piggfrie vinterdekk... :p

 

Hva tyks ni?

 

Bilde_091.sized.jpg

 

Så har det vært seriøs grill-listmekk for å få det til å se sånn noenlunde ut... doh

 

Bilde_094.sized.jpg

 

Den kom på plass til slutt etter mye banning... :knob:

 

Bilde_095.sized.jpg

 

Som dere ser så har jeg nå tatt bort "neseborene"... Ser det bedre ut nå? :hvaskjera

 

Og så monterte ManiaCoupè det fine stabstaget mitt, tjohooo... m'm

 

Bilde_093.sized.jpg

 

Også ble det byttet viskere, og da blir det noen til overs... Disse er nå til salgs, det er dobbelt-blada super viskere med vikosekobling og antiregn... :shake

 

Bilde_089.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i avataren din at det er en rallyrigga mk2'er så da tipper jeg at du er lakkereren :phatyo

 

Joda, det ble ikke værst ;)

hehe... noen må holde disse vw gutta igang vet du.. blir vel bannlyst av fordgutta jeg nåanger2 ler..

Du vinner ikke andre plass, du taper første plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår