Polardego Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 går var vi på Nexans og fikk satt i nye foringer i bakstilling og bærebro... I dag var jeg på Ski Auto og fikk satt de på... Slik ble det seende ut ferdig montert... Foran: Og bak... I morgen er det kjøring på Rudskogen, da skal vi prøve å skremme en og annen Opel... :p Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Skrem en Opel dere Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 I morgen er det kjøring på Rudskogen, da skal vi prøve å skremme en og annen Opel... :p Hmm, Poloen tørster etter mer kjøring på bane. kanskje jeg burde stille. er jo bare 64mil en vei:iconsm Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Dette var en bra tread. Jeg skal selv i gang med restaurering av en einzer til vinteren, gleder meg allerede når jeg ser disse bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Da har jeg fått testet Rudskogen også, og det var en ganske annen bane å kjøre iforhold til Våler, mye mer svinger og større utfordringer... Poly-foringene funka som forventet, bilen ble fastere i fisken, og var mye lettere å kontrollere når rompa følte behov for å komme ut... Vanntemperaturen var fin og stabil, mens oljetemperaturen var skremmende høy om den da viser riktig på kjørekomputeren, hele 142 grader viste den når motoren ble pressa skikkelig... Men tviler på om det er riktig, dette viser nødvendigheten med å separate måler... KW versjon 1 funker bra, men er nok litt i mykeste laget når det blir mye svinger som på Rudskogen, så en variant 2 er nok neste steg om vi ikke tar den helt ut og slenger på variant 3 som har flere justeringsmuligheter... :) Motoren lager mange rare lyder, men den funker... Men satser på å få tak i en oppjustert 16v i løpet av sommeren, 180-200 Hk hadde ikke vært helt fel i sammenligning til de 125 som kanskje er der nå... :tannløs Veldig happy for at de som kjørte idag viste hensyn og slapp forbi når vi tok dem igjen... Thanks.... Og som sagt, er det noen som har tatt bilder av bilen underkjøring, så send gjerne en link til polardego@hotmail.com Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Takk for idag Håkon. Håper den lille leksjonen min var til hjelp (selv om jeg er en amatør selv ) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 ja vist du har noe senk å selge så må du bare hyle ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 dekaltrim :tannløs hehe. måtte bare.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Så ut som bilen din lå litt bedre i svinga enn min ;) Jeg sleit med ett par ting utpå der egentlig, gassen hang seg opp (gasspjeldet butta i panseret.. så nå har jeg fin bulk i panseret), også er bilen min for smal bak, også fikk jeg ikke over 0,4-0,5 i turbotrykk av en eller annen grunn.. Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Her noen bilder til som ble tatt i langsvingen... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Hehe, ligger å skrubber på drifterne ser jeg.. Når skal dere kjøre neste gang? Kanskje vi kan se om en 924 kan måle seg mot den gule fare (Jeg hakke sjangs...) (Eller så kommer jeg som passasjer på en av disse rompeslengerne, du la kanskje merke til en rimelig anonym e30 med hvite felger og hissig lyd..Hehe) Forresten biler ser skikklig grom ut, den levner ingen tvil om hva den er; Trackday Hero! :driving Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Som sagt ca 100414 ganger da jeg satt på Håkon; einser er utvilsomt det råeste av "vanlige" og "billige" biler du kan slenge deg utpå Rudskogen med. :D Takk for turen. Kult å føle hvordan de andre einserne oppfører seg også. (nå må bare jeg spare til det samme understellet, så skal jeg se om jeg klarer å riste deg helt av meg :p) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Har laget en liten photostory som viser utviklingen av DSG2... Her er den: KLIKK HER. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 R E S P E K T :D begynner å forgude dere på Vaerste :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Videoen var veldig fin, bra historie den enern der cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg