golfcab Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ble godkjent med 185hk den,har snakket med eier....Han har hatt god kontakt med de og de er tydeligvis mer vennligsinnet der... Jub:Bruker orginalkassa,16v kasse passer bare du flytter over festene men du må enten bytte flenser eller bytte indreledd/hele akselen da 16v har 100mm og gti 90mm flenser. passatkara:Har overskredet kontoen (igjen) på photobucket men de funker igjen til helgen tenker jeg,har alle bildene på en annen server men ikke hatt tid til å linke til de det kan stemme ja...den yter noe mer mener eg å huske..den gikk rundt her før..spiste et par girkasser i sesongen:) han på statens veivesen i haugesund er grei han til tider..var han samme som godkjente caben min med bra senking og 8x14 hjul.+ grenrør av ukjent fabrikat og supersprint eksos. trudde egentlig ikkje det sko gå på pga ca 8% feil rulle omkrets i forhold til standard dim. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har dyserekke til deg om du trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har dyserekke til deg om du trenger. Har både fuelrail tilpasset 16v innsug samt kortet S2 rail,men takk for tilbudet. Fått flyttet alle bildene nå samt sveist ferdig downpipen. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 så bra ut detta, bare fikse bildene dine nå!! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 så bra ut detta, bare fikse bildene dine nå!!Bildene skal være i orden nå...Ikke skjedd så mye siden sist. Ferdig med downpipe også pakket inn grenrøret slik at ledninger og slanger overlever Måtte også ta med meg BBS`ene opp for en testmontering. De har bare ligget på rommet til junior i ca 1.5 år Ser at det blir "litt" modding av skjermer for å få de under Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Neeeeeida, det der fikser du med litt strekk på dekka :D Bilen blir fet! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Neeeeeida, det der fikser du med litt strekk på dekka :D Bilen blir fet! Blir nok 195/45 på de men må bredde litt... har begynt på forskjermen men er kun gjort for å flytte den litt ekstra ut slik at jeg har noe å feste cab breddere i... Etter noen timers ergring hos Ekkoj så var den en sann fornøyelse å sette i ledningsnettet i min (det er tatt ut og merket av meg samt at det ikke har vært 10 hobbyelektrikkere der før meg) bakluke cleaning Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Etter noen timers ergring hos Ekkoj så var den en sann fornøyelse å sette i ledningsnettet i min (det er tatt ut og merket av meg samt at det ikke har vært 10 hobbyelektrikkere der før meg)Prøver du å si at ledningsnettet mitt var dårlig merka? fatality Skal forsøke å komme oppom deg på jobben med klipsa fra håkon imorra. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Ahhh så sykt smooooth Nitewlk, digger di felgene :) Da kan du jo selge RSL felgene til meg .. jaaaa :) Ps jeg vil ha corrado setet Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ser jo ut som et bra oppsett dette her...digga de felgene der ja:partyon Åssen bremser skal du bruke. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Lars:Baksetet ligger her og venter på penger det vet du ;) Polo20VT:Er orginale bremser på den nå med RSL hjula da det ikke går større under men blir enten rocco 16v 256mm eller 280mm G60 skiver når BBS`ene skal på. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Idag ble bakskjermene valset,bilen hevet og satt på vinterhjul.... neste stopp er lakkboksen. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 hvilke fjær beinslager er det du har der?? de såg good ut :) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 hvilke fjær beinslager er det du har der?? de såg good ut :) Jeg tipper Bonrath fjærbeinslager med poly foring... kanskje? ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Dette bygge likte jeg gitt,skikkelig tøft :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg