subarualfen Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 var på Eu kontroll i forige måned. da slo dem hull i "inner" skjermen på bilen minn forran! for og sveise det må eg ha ut mye av intriøret for det ligger matter på innsiden av hullet! hva kan eg gjøre for og tette det? tenkte litt på og sparkle! menn da vill hann se at det ikkje er sveis der! hva annen mulighet har eg?:)! noen som har forslag til og få vekk clutch sluring uten og bytte clutch? er en gammel subaru 1900 58 mod de er snakk om" dette haster litt har fått ny time!hehe!! :roll: takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 skal vel ikke være noe problem å sparkle, er jo ikke noen bærende konstruksjon der. Du kan også bruke glassfiber, som er sterkere og noe de neppe vil pirke på. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 nei, menn det er den samme som fant hullet som skall godkjenne den nå! så hann vill jo sjekke ekstra godt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 dra en annen plass på etterkontroll da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 ja, menn det blir berre stress. er 4-5 mil til neste verksted! og eg har ikkje skilter på bilen!!! menn tror du hann merker at det ikkje er sveist. vist eg sparkler og legger en metall olate utenpå. so lakk og så tectyl uten på?! det skall ikkje bli noe lett og finne ut av at det ikkje er sveist da! eller hva mener dere?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Tror tecktyl fikk seg ekstra bein å gå på når eu kontrollen kom :-D Bare å smøre godt på..... :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Tror tecktyl fikk seg ekstra bein å gå på når eu kontrollen kom??! at det er mangen som bruker det før Eu kontroll!! menn får berre håpe at hann ikkje slår flere hull:P! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 ja, tror nokk denn fikk seg nye ben og gå på jah!!! alle mine kompiser sveiser rammene på bilene og tectylerer og alt. skall litt til og bli busta i grunnen!hehe hva koset er boks tectyl egentligt? noen som vet?":) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Puss skikkelig rent, klipp til en bit galavanisert plate (rundt 1mm tykk) og fest den med popnagler med sikaflex mellom platen og skjermen. Innerskjerm er ikke bærende! En annen ting er at et lite rusthull alene er ikke 2-er feil på EU-kontroll! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 nei, menn hann mekanikeren mente denn var berende:@! og den har vert avskiltet i 1 år og da kann det ikkje vere en feil en gang:(! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Om du søker litt rundt på nettet vil du finne et hefte fra vegvesenet om vurdering av rustskader, print det ut og be fyren lese før han kikker på bilen neste gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg