ChevyKen Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Den orginale 350'en i en 75 Camaro hadde faktisk bare 145 eller 155hk, avhengig av om den var levert med to eller fire-ports forgasser. Dette var selvsagt en direkte følge av bensinkrisen på første halvdel av 70-tallet, og i tillegg var nye miljøkrav en faktor. Blandt annet ble bilen levert med katalysator, og det var vel neppe snakk om noen high-flow cat akkurat! :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by Air 63 Andebuteip er sånn derre rutete sjakkmønster teip.... Forrige eier mente det var rundt 300 hk. ...pepita-teip ja.... Grattis med bil, igjen :D Litt mere ungdommelig den der. Blir det Västerås på deg i den da?? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by Ratata ...pepita-teip ja.... Grattis med bil, igjen :D Litt mere ungdommelig den der. Blir det Västerås på deg i den da?? Takker! :) Ja, håper på at det blir tur i camaron ja! Bare å sørge for at jeg ikke skal jobbe den helga da.... :usa: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 hva gav du for bilen? :) fet den ;) Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by znapp hva gav du for bilen? :) fet den ;) Jeg gav en 63` Bel Air og en 350 motor (som ikke var komplett) i deler.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Liten oppdatering; Eksos er på plass, hadde prøveskilter og blåste en toppakning.. Blir motorbytte, er orginalmotoren som sitter i den og kom orginalt med 145 hk som nevnt over... Er litt trim, men går ikke bra nok! Ble forresten fiiiiin lyd! :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Helt rå bil... KUlt å se at ikke alle kjører japse, men også litt ekte bil med ekte hk. Du burde kjøpe deg en pontiac t/a eller pontiac formula neste gang. De peneste amrikanene noensinne... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Eksos-Svensen anlegg? Gamle pottene mine? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by Ratata Eksos-Svensen anlegg? Gamle pottene mine? Yup Yup :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 :usa: Grattis! Driiit fet bil :D Hva kosta hærligheten? :) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Den er ikke ny lenger, hatt den en stund nå, men.... Jeg bytta den i den gamle bilen jeg hadde, en 1963 Chevy Belair. Camaroen sto vel til salgs for 45K tror jeg.... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg