Solberg- Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 S2 sedan med RS 2 motor.... Eller var det denne som var skjøt? Stemmer det ja! Trur bilen var skjøtet på midten? Bakdelen fra en S2 og fronten fra en RS2 hvis je ikke husker galt! :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Nå er vel ikke skjøtte RS2'er no nytt fenomen eller som jeg har skjønt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Nå er vel ikke skjøtte RS2'er no nytt fenomen eller som jeg har skjønt. Hehe! Sant det! Men han tok jo en helt strøken S2 sedan og samma med RS2`n og kappa begge i biter! :S trur heller je ville kjøpt begge å latt dem være "seg selv" jeg! ikke ødelegge slike klassikere! :P ehheahhehe.. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Høres noe grådig ut å kappe 2 så råe biler for å få en fin en, men ble jo uansett et rått resultat. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 mitt bidrag av gammle gode amc'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 her er et par av meg.. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Hehe! Sant det! Men han tok jo en helt strøken S2 sedan og samma med RS2`n og kappa begge i biter! :S trur heller je ville kjøpt begge å latt dem være "seg selv" jeg! ikke ødelegge slike klassikere! :P ehheahhehe.. DET er trist det å ødelegge en strøken s2 sedan (som det kun er produsert 306stk av) for å slenge nedi noe rs2 røl hvis det er fakta.. (?) Da kunne man heller tatt en audi 80 q-limo og bygd om etter min mening. Enig med deg, 'Audi a4 1,8 ts'. On Topic: har desverre ikke noe spinne-bilde av megselv ratte rundt. Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 DET er trist det å ødelegge en strøken s2 sedan (som det kun er produsert 306stk av) for å slenge nedi noe rs2 røl hvis det er fakta.. (?)Da kunne man heller tatt en audi 80 q-limo og bygd om etter min mening. Enig med deg, 'Audi a4 1,8 ts'. On Topic: har desverre ikke noe spinne-bilde av megselv ratte rundt. Hvis han tok en S2 sedan og kappa i biter, så spørs det vel om den ikke hadde litt skader fra før.Jobber vel på NBS han som bygde denne så..... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Hehe! Sant det! Men han tok jo en helt strøken S2 sedan og samma med RS2`n og kappa begge i biter! :S trur heller je ville kjøpt begge å latt dem være "seg selv" jeg! ikke ødelegge slike klassikere! :P ehheahhehe.. Hva er du for en idiot a? Sjekk fakta litt nærmere før du uttaler deg! Begynner å bli lei av å fortelle hele historia til misunnelige fjortiser! Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 DET er trist det å ødelegge en strøken s2 sedan (som det kun er produsert 306stk av) for å slenge nedi noe rs2 røl hvis det er fakta.. (?)Da kunne man heller tatt en audi 80 q-limo og bygd om etter min mening. Enig med deg, 'Audi a4 1,8 ts'. On Topic: har desverre ikke noe spinne-bilde av megselv ratte rundt. Du bør også sjekke fakta før du uttaler deg!!! Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Du bør også sjekke fakta før du uttaler deg!!! nettop derfor jeg skrev: hvis det er fakta.. (?) Og da var det ikke fakta.. Var det noe s2 limo i bildet i det heletatt? Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 nettop derfor jeg skrev: Og da var det ikke fakta.. Var det noe s2 limo i bildet i det heletatt? Bilen er godkjent ombyggd til RS2 sedan. 260KW i vognkortet Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Dette er en tråd jeg virkelig liker:D Har dessverre ingen burnebilder av bilen min, men røykteppe lå over hele bøgda før jeg plukka den ned... Bare vent til jeg er ferdig med den og skal kjøre, da skal jeg ikke gjøre annet enn å øke inntektene til dekkprodusentene...!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Dette er en tråd jeg virkelig liker:DHar dessverre ingen burnebilder av bilen min, men røykteppe lå over hele bøgda før jeg plukka den ned... Bare vent til jeg er ferdig med den og skal kjøre, da skal jeg ikke gjøre annet enn å øke inntektene til dekkprodusentene...!!! Syns det ser ut som du burner i avataren jeg :) ? har jo bilde da.. Drit i om den sure Audien er kappa eller ikke da? :), hold dere til topic?. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Syns det ser ut som du burner i avataren jeg :) ? har jo bilde da.. Drit i om den sure Audien er kappa eller ikke da? :), hold dere til topic?. Dessverre ikke bilen min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg