Boosti Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 1990 Volkswagen Golf som har gått 201000km, og han skal ha 22000kr for den. Det er: Alarm, EU-godkjent, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Motorvarmer, Radio/CD, S./V. hjul, Sentrallås, Soltak, ,EU-Godkjent, Bytta plugger,luftfilter,bensinfilter,lambasonde,3 stk vannfølere,olje filter,motorolje, girolje. Tectylert,byttet kanal på v/side + div pærer. Hva tror dere golf exsperter...er detta er bra kjøp...hva bør jeg se etter når jeg skal se på bilen. Kjente feil og steder det ruster på golf? Bilder: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 fy f*** den såg strøken ut!!! ;) 0rust? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 løp og kjøp, så ut til å være godt holdt! men vær obs på rust.. selvom kanalen er bytta, så kan det komme igjen minst like fort Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Var og så på den nå,og prøvekjørte.....Litt mattere i lakken en på bilde...men blir bra med rubbing og polering. Det er fjerna all rust under, og tectylert. Den er eid av en mekanikker nå, og ei gammal dame før det. Noen små skjønhets feil var det, men ikke no som ikke kan fikses enkelt og greit. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 den så veldig fin ut! en skikkelig polering/rubbing på den så blir lakken go som ny! blir det kjøp da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Tornadorødfargen til vw har aldri vært god.. ser fin ut når den er nypolert. men falmer ufattelig fort desverre! har har den falma.. så er det omlakking som gjelder :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 den så veldig fin ut! en skikkelig polering/rubbing på den så blir lakken go som ny! blir det kjøp da? :) Blir nok det ja..... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 stilig at flere driver med boble her i distriktet. du vet ikke om noe mekkeplass omkring som er til leie? prøver å få ferdig min til sommeren.. :hailvw Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Tornadorødfargen til vw har aldri vært god.. ser fin ut når den er nypolert. men falmer ufattelig fort desverre! har har den falma.. så er det omlakking som gjelder :) men den er veldig fin når den er nypolert!!:thumb Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 stilig at flere driver med boble her i distriktet.du vet ikke om noe mekkeplass omkring som er til leie? prøver å få ferdig min til sommeren.. :hailvw Hvem er du?...hehe...vet ikke om noen mekke plass. Skulle gjerne ha hatt en plass og skru sjøl. Ja det er artig at det er flere med boble rundt her, må bli crusing til sommer da. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 strøken bil da gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Starter en egen tråd om bilen når jeg får den i helga.....men vist noen har noen gode tips på hva jeg kan gjøre med den. Så tas det i mot med stor takk. Har lyst på en exstra liten leppe under 90 fanger, grillist, nye baklyter, en liten spoiler bak på luka (gti eller no). Sports ratt, effektpotte, sports stoler og felger har jeg. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ser fin ut den, jeg ga 20 000 for min 89 mod gått 94 000. Den var også litt slapp i lakken. Men glad jeg kjøpte den. For den var rimlig støren tekninsk ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Denne var utrolig strøken! Du kan jo skamsenke den (justerbart), felger, klarglasslykter rundt hele og, enten strøkne -84 fangere eller kjøpe noen 90 fangere med GTI leppe under=) Trenger ikke gjør stort mer..Bare sørg for å senke den godt nok! Ellers, lykke til med kjøpet og "prosjektet".. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 eller kjør den akkurat som den er og du har en kjmpegod bruksbil.. ikke alle golfer i norge skal slammes nedpå.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg