Blueboy Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 mange som skal vise frem poloene sine til helga på vålerbanen då?? eg tar hvertfall turen med min.... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 ka tid reiser du over? kanskje vi kan kjøre sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juni 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Originally posted by menace ka tid reiser du over? kanskje vi kan kjøre sammen tenkte å reise fredags ettermiddag.....! ka tid du har tenkt deg over då? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 fredag formiddag sikkert, så da treffes vi der borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juni 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Ok. du har PM, og du må tømme mailboxen din..den e FULL! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juni 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 og så tilbake til topic..;) e det nåken så ska visa frem poloen sin på treffet til helga på vålerbanen???? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by Blueboy og så tilbake til topic..;) e det nåken så ska visa frem poloen sin på treffet til helga på vålerbanen???? Jeppsda! Kamerat av meg kommer med sin sorte lave lille polo! :D Fått på Rieger bakfanger nå. Ble visst litt for lavt for sideskjørtene. Mulig han får dem på til helga men.. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by Blueboy og så tilbake til topic..;) e det nåken så ska visa frem poloen sin på treffet til helga på vålerbanen???? Nimroden kommer...... Forhåpentligvis skal den vise baklysa sin til Runar. Om dere ikke ser den, kommer dere til å høre den :D :D :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Jeg kommer forhåpentligvis med min.... litt usikert om delene blir ferdige i tide... hvis ikke blir det kun golf mk1 kjøring Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Prøver å trekke litt på kameraten min for å få han til å ta turen, men han syntes det er langt...... :D Vi var på Lier med den i helgen, og han syntes det holdt...... Kommer iallefall en TT, A4 1.8TQ og Audi 90 herfra da...... Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by PoloBoy Prøver å trekke litt på kameraten min for å få han til å ta turen, men han syntes det er langt...... :D Vi var på Lier med den i helgen, og han syntes det holdt...... Kommer iallefall en TT, A4 1.8TQ og Audi 90 herfra da...... Er det gjort noe med den TT:n ? Er han på forumet her ? Føles ut som jeg er den eneste her på forumet med TT. Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.9 sdi Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Kjeme ein tur med diesel-poloen min eg og ja. Reise av gårde fra Årdal fredag etter jobb. Gleda meg som ein unge....... Siter Polo 1.9 Diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by DenimblåTT Er det gjort noe med den TT:n ? Er han på forumet her ? Føles ut som jeg er den eneste her på forumet med TT. Nei, den er nok orginal foreløpig, han hentet den fra Tyskland på fredag. Blir vel noen hjul og greier etterhvert!:cool: Han er ikke på forumet...........enda! hehe Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg