Roberto Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Jeg har altså tatt ut kammen på toppen min, og nå skal en ny (trim) kam i og nå lurer jeg litt på hvordan jeg skal smokke det smamen riktig.. Sitter litt forvirret her nå... Hjelp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 ...bruk verksted manualen...aner ikke åssen bil du fører....,men jeg kjenner meg igjen første gang jeg skulle bytte reg reima, og glemte å låse reimdreva ....:( komme rikke på no annet. men har du trim kam burde det vel være nye fjærer også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Saken er at jeg har høvlet toppen 2 mm og skal bruke trimkam, da blir alt litt anderledes.. Noen som kan dette? Suggen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Kjøp eit justerbart kamdrev og få det justert. :) Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Justerbart drev er for dyrt for en bilcrossbil, bruker 2 drev og borrer høl og herjer på, suggen har forklart meg dette før, men jeg husker ikke helt hvordan det var.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 er vel bare å putte i kammen mens du sørger for å ha veivaksel og kamaksel ved øvre dødpunkt. så må du måle avstanden fra kammen til ventilshimsene som sikkert er helt feil ettersom det er ny kam. da må du bytte shims til det blir riktig avstand. og du må seff vite hvor stor denne skal være først. (ventilspelet, svenskt) satt det en a kam der er det rundt 0,4mm og jeg går ut fra at det skal være mer. holder på med akkurat det samme nå og k- kammen skal ha 0, 7mm. om du må gjøre no mer ettersom du har plana topp vet jeg ikke men jeg kan nesten ikke tro det... om du ikke har toppen på er det bare å følge merket på plastikken som sikkert ikke er der ettersom toppen ikke sitter på motoren. :) men da er det bare å putte ikammen og måle som over. (går jo bare en vei på den) og sørge for at alle merker blir riktig når du setter det på motoren. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg