beemern Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 er det noen som vet hvor de selger billige sota lykter til e30èn både med og uten angel ringer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 http://www.koed.dk / http://www.gsbildeler.no Fet bil forresten. felgene ligna veldig på 6 eika compomotive. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Takker:) har pratet med GS bildeler, og jeg skal begynne og få rabatter av dem mot litt reklame.. men jeg har utrolig lyst på de lampene her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 i dag har jeg levert innsuget og toppdekslet litt polering.. og skal levere noen flere små ting i morgen, blir morro og se hvordan det blir:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 fått igjenn litt deler nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 hva kom poleringa på? Ble utrolig tøfft!! Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 hva jeg fikk det for prater vi ikke om.. hehe. men hadde nok kostet rundt en 4000 kr tenker jeg.. skal levere inne litt flere deler senere også. må begynne og pusse opp resten av motorrommet i løpet av uken også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 FY Faen, var og hørte på pluggledninger i dag, og dem kosta faen meg 2500kr.. :S Men trenger noen lamper sterkt nå jeg, noen som vet om noen sota lamper.? skal prøve og vise bilen om et parr uker, og mangler nesten bare lamper til bilen nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 da var lampene bestilt, og fått på spasere i dag, så felgene synes litt mere også:D kjøpte nye pluggkabler i går, så nå venter jeg bare på den nye trimkammen, bilen begynner nesten og se hel ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 good good :) Siter BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam) Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil) Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil) Sierra 2.0 L 85 mod Mazda E2000 kassebil (herjevogn) Nissan Cherry 1,5 (herjebil) Volvo 240 DL 85 mod (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 nå har jeg endlig fått lampene mine også;) sota lamper var digg og få på nå. mangler bare kammen og sveise litt eksos nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 clean look er pent! den vi bygger nå blir uten lister og emblemer! kansje et lite 316 emblem bak for litt seriøs riskoking *klask handa i tryne* fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Bilder av hvordan den ser ut nå eller? :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 legg ut flere bilder da =))) Siter [-] 1987 BMW 325i [x] 1997 Volkswagen Caddy [x] 1986 BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 dette er bra ut :) Hvor får man betilt trimkammer til e30? Hadde vært artig å hadd. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg