Bubben Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Seriøst.......:puke Jeg er også litt intressert i lakkering av matt farge på min bil.... men blei ikke særlig klokere av denne tråden.... Den har noe god info innimellom... men kan vi ikke holde oss til saken når vi lager tråder. Skjerpings folkens. Nå sklei jammen jeg også vekk fra tråden her:) , men ærlig talt..... Siter De som sier at det vi har laget er rævva får gjøre det bedre sjøl da, og sende et bilde etterpå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Ja info om lakkering av mattsvart.det var det jeg var ute etter også men hele tråden ble mongo. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bubben Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Ja info om lakkering av mattsvart.det var det jeg var ute etter også men hele tråden ble mongo. m'm jepp m'm hehe. God påske m'm og lykke til med prosjektet! Siter De som sier at det vi har laget er rævva får gjøre det bedre sjøl da, og sende et bilde etterpå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 gå inn til noen som forhandler ppg eller dupont (mye billigere enn glasurit) og kjøp noen liter lakk.. 1000kr L er ikke spess dyrt.. bruker ikke så mange liter på 1 hel bil.. kjøp 2- 2.5 l så tro eg du har det... verre med de som må betale 10000 kr for å lakke bilen og atpå til må gjøre jobben selv.. (de stakkars elevene på stryn vgs) Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg