ElCamino Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Det tipset du fikk der oppe hadde jeg aldri brukt på en såpass ny og dyr bil. Forøvrig blir kompressoren for liten. Om du gjør forarbeider selv, bør det kome på laaangt under 20K. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 har ikke cash til det uansett,så har jeg lyst og prøve selv :)uansett er det bare lakk.så man kan jo bare lakkere om :) men takk for rådet:) og takk for at du kaller gamle opelen min ny og dyr:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 tror trådstarter at han skal kunne lakke bilen sin uten noe som helst erfaring? vis meg resultatet da!! :hammer Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 men takk for rådet:) og takk for at du kaller gamle opelen min ny og dyr:) Sett i samenhengen, ja. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 hørte at man fikk matt lakk av å legge vanlig lakk på sammen med klarlakken? må bare si uansett at e vil gjerne se bilen etterpå... Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 en kamerat av meg skal snart lakke bilen hos orndlti lakkerer, den er rød nå, skal lakkes i mørk mørk blå lambourghini perlemor. vi gjør ALT forarbeid sjøl- lakkerer legger på grunning og lakk. dette sa han kom på en plass mellom 9-10000 kr Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 hehe skal alle kopiere meg nå :( hehe synest du det er dårli gjort?:p tror det blir litt langt både opp og fram uansett, men at alle vil gjør det, viser bare at du har en god idé;) men matt svart tror jeg går and å få fint selv uten mye lakkerfaring, jeg lakket en bassgitar matt svart me sprayboks, vart helt fint uten en eneste skjolde (vet det er litt større flater på en bil altså, men tror det skal gå bra) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neowulf Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 noen som vet om det er noen som har stealth-matt svart farge? gjerne med struktur oxo, noe lignende alsacorp leverer. Siter Min BIL http://www.offroad.no/?Page=Rig&Mode=View&RID=1385 eller http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=645 snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 resultat skal dere skal se:) skal bare gjøre alt korekt slik at det må bli pent :)det tar sin tid og finne ut av alt.vet ikke blandigsforhold ennå .har vært på møller follo og funnet et panser som jeg kan prøve mine lakk kunster på :) går ikke rett på bilen vettu.dessuten det som tar tid her er grunnarbeidet på bilen. Og så må jeg vente med lakkkering til det blir varmere i været.garajen jeg har er en kaldgarasje så..må vente til det blir rundt 15 grader ute.må også lage lakkboks i garasjen :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hehe, her driver folk og er gniene på lakkeringsutgifter til 5-10 000 og jeg planlegger innkjøp av poleringsutstyr til 3000 samt svi av 3000 på en lakkrens og proff polering til våren ;) Hvem elsker bilen sin mest ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hehe skal alle kopiere meg nå :( hehe Ja du er nok den eneste som har tengt på å lakke bilen din sort matt... har selv en matt sort 142 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Ja du er nok den eneste som har tengt på å lakke bilen din sort matt...har selv en matt sort 142 jeg er en av de som "kopierer" omegaman, men tror ikke at han vil merke så mye av at de går en matt svart vento i ørsta:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 ha omegamannen du er ikk den eneste;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Skrev svaret med ironi men det skjønnte jo ikke folket :)og du nostra som skulle kaste på bilen million kr.for lakkrens osv.finnes folk som klarer slikt selv.Og Som kansje ikke har all verdens med penger ligende,må du kansje begynne og tenke over hva du sier.? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 word:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg