Gå til innhold

Tuscani: Hyundai Coupe - koseproskjekt

Ranger emnet


Tuscani

Anbefalte innlegg

Har da en Hyundai Coupe 1,6 FX 2002 modell kjøpte den i juni 2005

 

Har ikke gjort så mye med bilen enda, men har endel planer som kommer til og settes ut i livet i takt med pengboka :)

 

Det som allerede er gjort er at jeg har tatt sommerfelgene og kjøpt vinter dekk, kjøpte Nokian Hakkapelita 4 i 205/55-16.

 

på stereo siden har jeg byttet høytalerne bak med Alpine SPR-69LP. Har også lydisolert med Brown Bread da jeg allerede var i gang.

 

Neste på programmet er og skaffe meg sommerdekk og felg, har funnet en felg, men den ble fjernet fra nettbutikken til Interdekk.no, så akkurat nå vet jeg ikke hva jeg finner på. Kom gjerne med forslag, dimensjon skal være 215/45-17 og felga 7"-8"x17"

 

Dette står på ønskelista:

- nye hovedlykter til 2005 Coupen

- Frontsett Alpine SPX-177R

- 4 kanals forsterker Alpine MRV-F545

- Monoblokk Alpine MRD-M1005

- 1 eller 2 av denne Suben Alpine SWX-1242D

- Styling??

 

kommer mer....

 

Her har du bilen ihvertfall:

Vinterlook.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du går mest for stylling ikke motor??har jeg skjønnt?kan sikkert bli bra detta husker jeg dreiv og stylla dissa bilene på need 4 speed underground ble jo veldig kule :)

 

Blir nok ikke noe motor her. Siden bilen kun er gått 48000 km ser jeg ikke noe grunn i og bytte motor. Planen er og få betalt ned lånet slik at jeg kan kjøpe meg Mazda RX-8 :driving

 

Har også planer om og bytte til KN filter og ny eksos :)

 

Finnes sykt mye styling til denne bilen, så det er bare og velge hva hjertet begjærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfelga som jeg har vurdert er disse:

 

opprinnelig disse, men de er tatt bort fra nettbutikken til interdekk.no:

Everim.jpg

 

Disse kan muligens levers i 17" av interdekk:

Proline.jpg

 

dette er hovedlysene jeg snakket om, men disse har Angel Eyes. Leveres av Performancecoupe.co.uk

hovedlys.jpg

 

Å høytalerne jeg har montert bak :) Alpine 6x9ere

SPR-69LP.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei gjør ikke det, hvis du tenker på nicket så er Tuscani det Amerikanske navnet på Coupen. Den blir også markedsført Som Tiburon.

 

Visste bare om Tiburon jeg... Ey, kult! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

De svarte/blanke felgene du har funnet frem der.... de er jeg på jakt etter og..

Har funnet dem i Sverige til ..mener det var 1200-1400 SEK, for 7,5*17... De er jo bare SWEET!! SKal se om jeg finner igjen annonsen...

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

coupe er en pen bil, fin linjer... noe som den tidligere modellen IKKE har.

 

 

Må si meg enig..når det gjelder 2.gen Coupè..men syns da min er ganske fin, men den er jo 1.gen da...

 

http://bilforumet.net/showthread.php?t=95560

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår