SCANIA R620 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 har en kompis som kjører med sveisa aksling på en bilcrossbil og den har holdt i 4år og di får juling kan eg lov deg. men du må jo tenk deg om på vinter kjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 ene nabo'n jeg hadde på lillehammer satt i rullestol pga sveisa sperre... EDIT: Han hadde sveisa sperre på bilen. Han kjørte knapt 80 i en laang venstresving (av de man helst tar i ca 75), og helt uten forvarsel kom bakenden og dro bilen av veien... sjåføren i bilen bak hadde ikke forstått hvorfor bilen plutselig skar av veien. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Sveise? Er dette det det høres ut som, altså i praksis sette differensialen ut av funksjon...? Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCANIA R620 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 ja det er greit det men man må ikke miste hodet før at man har sveisa akslig og stor motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 klart det er ikke helt 100 med sveisa diff.. kan heller ikke sammenligne rallykross og vanlig kjøring! rallykross kjører du jo med livet som innsats hele tida og kjører det det går altid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 klart det er ikke helt 100 med sveisa diff.. kan heller ikke sammenligne rallykross og vanlig kjøring! rallykross kjører du jo med livet som innsats hele tida og kjører det det går altid.. Forskjell på rallykross å bilkross.. d trode eg du viste... Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg