Nultz Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Skal kansje kjøpe en Sierra cupe 86.mod for 1500kr i morgen. Det eneste som skal være galt med den er coilen, men ska bytte den i morgen før eventuellt kjøp. Men siden Coilen er gåen, kan det være at det er noe annet dritt med bilen som har ført til at Coilen har gått? Har tenkt meg ut på langkjøring med det første og hadde vert dritt vist bilen hadde tatt kvelden da.. Pliis svar fort! Mvh Eirik V. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Det pleier ikke å være mye feil med coilen på sierra, men har vært borti noen som er døde, men de har funket fint med ny coil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Min 2.0i ohc hadde en coil som bare døde. Bytta og alt var i skjønneste orden. Fant ikke ut hvorfor coilen takka for seg, den virka fint da jeg parkerte, men fungerte ikke 5 timer etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 prøv å bytt bare, bare å bruke en coil til ohc så funker det, ikke bruk biltema er mitt tipsm de er bergnet for stift. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Nultz: -En bil som går til 1500? Hva er det å tape? Kan egentlig ikke forlange mer av en bil til vrakpant spør'u meg. Lykke til! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg