E36 Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 http://itavisen.no/php/art.php?id=296780 Siter Bmw Rulerrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pals Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ikke nok med at storebror ser deg, nå skal han jaggu høre deg også.. Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=109885 Finnes allerede en tråd om det. Men din hadde bedre topic, det skal være sagt. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Og jeg som er i ferd med å bygge stereoanlegg i mercedesen min.:omfg Skal det ikke være lov til å gjøre noe for tiden? Folk må da få lov til å spille så mye musikk de vil, når de vil, hvor de vil. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Sålenge du ikke forstyrrer folk å fe. Ingen kan vel ta deg for å kjøre på E6 med anlegget på fult faen. Det blir kanskje litt anneledes om du står klokka 4 på natta utfor gamlehjemmet å tester subbene :P Men uansett. WTF :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Norges befolkning ender snart opp lutfattige, mens staten bygger svære badebasseng med penger i Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-madeira- Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Men Jesus da, det må da være lov å selv bestemme om man vil høre på musikk i sin egen bil! Høy eller ei.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hvis dette skjer... hehe, da tar faen ikke lang tid før det blir plukket ned igjen :D Hva slags jævla lov går dette på da? Bilen har vel lov å bråke opptil 70db eller noe ? eksosen altså? mener det var noe sånn :p Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Er vel ikkje lov til å kjøyre bil i fremtia på grunn av ozonlaget. Ser ikkje bort ifrå det om ikkje so lenge. Alt Politiet kjem på.... *Grøsser* Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-madeira- Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Er vel ikkje lov til å kjøyre bil i fremtia på grunn av ozonlaget. Ser ikkje bort ifrå det om ikkje so lenge. Alt Politiet kjem på.... *Grøsser* Så så.. Ikke ta sorgene på forskudd. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Bil blir vel ikkje borte nei, men det blir vel strengt forbudt med Bensin eller Diesel. Skal vel til med ethanol motor snart, som sagt er milijø-vennlig, og er mykje dyrere enn bensin eller diesel. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Nok en grunn til å kjøre uten skilt foran... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 har kjørt rundt og dunka mye selv jeg så e har ikke no å si, men man kan ikke komme å si at det ikke er irriterende å bli vekt midt på natta av en råner? Jeg presterte kunststykket å vekke en kompis av meg en gang når jeg råna som mest, å han bodde ikke helt intill veien en gang så redd jeg kansje har noen våkennetter på samvitigheten.. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Bil blir vel ikkje borte nei, men det blir vel strengt forbudt med Bensin eller Diesel. Skal vel til med ethanol motor snart, som sagt er milijø-vennlig, og er mykje dyrere enn bensin eller diesel. Kan bare opplyse om at etanolen i sverige er billigere enn den Norske oljestats bensin.... Får vi innført etanol i Nolge setter de vel alkohol avgift på drivstoffet. Hva feiler politikere?knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg