GGGolf Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 oki!!! takker for all nyttig informasjon Quattro73. Så... eg bør altså bytte toppen også?? er det plugg and play i forhold til forgassertoppen, eller kan eg berre glemme det?? Skulle gjerne hatt GTI motor, men som alle her veit er forsikringa.....(UFF) vil ikkje sei de en gang!!! ikkje lett for fattig ungdom. Men. bilen skal eg ikkje ha meir enn 1år, da eg skal kjøpe meg noke nyare og betre. MEn uanz hadde det vore moro å fått litt ut av den "halvkvikke" 1.8 min=) Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 I så fall er det lettes å få tak i en gti motor som du setter gasseren over på. Ellers må stemplene også byttes i den blokka du har. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Men. bilen skal eg ikkje ha meir enn 1år, da eg skal kjøpe meg noke nyare og betre. MEn uanz hadde det vore moro å fått litt ut av den "halvkvikke" 1.8 min=) Om du ikke skal ha bilen mer enn ett år, ville jeg ikke ha lagt ut mer enn nødvendig. En trimkam og større gasser hjelper lenge :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 veit ikke om noen nevnte det, men når det kommer til andre forskjeller, har du jo små kosmetiske detaljer, slik som interiøret. GTI-seter, Econometer etc. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 GTI setene er konge å sitte i forhold til cl/gl. Sort taktrekk er det også:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 mener jeg hadde grå/hvitt i min gamle... men ja, GTI-stola er digg :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Mener alle GTI bilene hadde sort (mørke grått er det kanskje?) taktrekk. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ja, søren.. de kvite taket i min bil er stygt. går vel an å lakkere de på eit vis?? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg