Gå til innhold

HJELP!! hvilken bil skal jeg velge nå???

Ranger emnet


golfnos

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det ikke du som er skyline frik?=D ta lån og kjøp en R33 GTS-T.=) Hvorfor 2000mod. ++? får ikke mange biler med fresk motor i 200 000kr klassen da.

Dropp hyundaien..ble jo kåret til den styggeste japse bilen i gatebil magazine(ikke at du skal høre på dem eller meg). Og kvaliteten på de bilene er så som så, har en kammerat av en kammerat som har en, og det var ikke den beste kvaliteten..spes. når det gjelder intriøret osv.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var egentlig ikke så dum, selv om den ikke akkurat er den lekreste i gata..

 

Nå er kanskje ikke jeg en nøytral part i denne sammenhengen da dette er min bil, men den er nok blant de lekreste i gata. Hadde du kjent kjøreegenskapene og hørt lyden og kvittringa fra turbo/wastegate og dumpvalve, å i tillegg tatt av taket, så hadde du nok vært solgt. Gøy bil med nok motor. Går bra. 6 trins kasse med Formel 1 gir på rattet.

-92 Mazda Rx-7 Twin Turbo

x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar

x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT

x-00 Ford Mondeo ST200

x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du har 200 000kr sløser du det for gudt skyld ikke bort på en hyundai...

kjøp deg en eldre M5 eller M3? (E34 eller E30)

godt fine bilder det! hvorfor skal du ha en så ny? blir fort sløsing med pengene det også..

 

Kjøp Tysk! =D

 

hehehe!!! tviler på det blir noe bmw nei ;)

 

grunnen til at jeg skal ha nyere en 2000 mod er at jeg for det første er lei gamle biler, for det andre må jeg ha såpass ny om jeg skal ha litt lån på den..

 

Skal ha Skyline,men gjør ikke meg noe å vente litt til. kjøper nok en R32 gtr eller gts som "lekebil" når RB20DET kjøper. alstå et år eller 2 til. sunket mer i pris, og lettere å se ann forsikring om jeg skulle finne på å ha skilt på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo uansett den gøyeste fasen! Titte på nettet, ringe rundt, og ikke minst prøvekjøre! :D

 

Det står vel forresten en "Hjunndai" hos Røinås, gjør det ikke? Ellers er jo en MX-5 en ganske god kandidat.. Bakhjulstrekk, sprek motor (selv 1.6-literen er morsom!), cab, hardtopp, mye deler å få tak i.. Med maxgrense på 200.000 bør du kunne få både 1.8 og hardtopp... Og jeg tror faktisk det er fare for at du vil ha langt mer moro i en 1.8 MX-5 enn i en feilhjulstrekt Hjunndæi 2,7 V6 ;)

 

hmm.. mulig det vettu ;) ser enda litt rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke du som er skyline frik?=D ta lån og kjøp en R33 GTS-T.=) Hvorfor 2000mod. ++? får ikke mange biler med fresk motor i 200 000kr klassen da.

Dropp hyundaien..ble jo kåret til den styggeste japse bilen i gatebil magazine(ikke at du skal høre på dem eller meg). Og kvaliteten på de bilene er så som så, har en kammerat av en kammerat som har en, og det var ikke den beste kvaliteten..spes. når det gjelder intriøret osv.

 

 

hihi ;) for det første er ikke hyundai japansk,men fra korea. er en ny en det er snakk om i tilfelle.. ikke galt intereør osv. lest tester fra en del land, og er ikke noe spes mer å utsette på dem en på gamle biler..

 

Gjør meg faktisk ikke så mye at det "bare" er en 1,6 f.eks selv om litt motor hadde vært morro det og.. snakk om at dama skal overta den etter kvart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke betale halvparten (100.000) og kjøpe en 94modell?! som faktisk ingen andre i norge har !!!!

 

Isåfall vet om en fin bil til deg!

er kun en av di i Norge, og den er til salgs, og går ikke lengre vekk fra kristiansand en halvanne time kjøring ;) (lyngdal)

 

Bilen er en Toyota AE101 Levin... eneste i Norge! (kanskje eneste i europa også som vi har klart å finne ut av ihvertfall)

 

regget på motorhistorisk grunnlag.

Motoren er en 1,6 med kompressor og intercooler .. 170hk.. gøy bil. jeg har kjørt den ;) hehe

 

litt mer info om bilen finner du HER

 

levin2.jpg

levin7.jpg

149-4909_IMG2.JPG

147-4784_IMG2.JPG

levin4.jpg

147-4781_IMG2.JPG

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tidligere meldt min interesse på den. rett før jull. da var den kraftig smelt bak og en hel haug måtte byttes og repareres..

Forresten. er den regget på historisk grunnlag bør han være forsiktig med å legge ut bilder med den eksosen,felger osv, for alt det SKAL VAÆRE 100% originalt ;) ;)

 

 

Japan auto har en jeg kunne fått for rett over 100k f.reg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tidligere meldt min interesse på den. rett før jull. da var den kraftig smelt bak og en hel haug måtte byttes og repareres..

Forresten. er den regget på historisk grunnlag bør han være forsiktig med å legge ut bilder med den eksosen,felger osv, for alt det SKAL VAÆRE 100% originalt ;) ;)

 

 

Japan auto har en jeg kunne fått for rett over 100k f.reg ;)

 

bilen er totalt oppfikset igjen nå og nylakkert... :) er en kompis av broren min som har den nå.

 

tror nok bilen ble importert og regget med det eksosanlegget etc.

 

Ikke en Levin vel? vet at det er en annen som et eller annet firma prøvde å selge tidligere, men den får di ikke registrert ;)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med deletilgang osv. når det er eneste ex. i Europa? Kjedelig å måtte vente to måneder på en liten ting man ellers kunne kjøpt hos merkeforhandler, mekonomen, etc..

 

Jeg står fremdeles for MX-5-anbefalingen. Modellen jeg prøvde var 1.6-literen, og den var langt morsommere enn BMW Z3 med 1.8-liter og Mini Cooper S.

 

Men det er klart, har man falt litt for en bil har det mye å si det også, selv hva andre sier. Eierglede er en verdi det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er totalt oppfikset igjen nå og nylakkert... :) er en kompis av broren min som har den nå.

 

tror nok bilen ble importert og regget med det eksosanlegget etc.

 

Ikke en Levin vel? vet at det er en annen som et eller annet firma prøvde å selge tidligere, men den får di ikke registrert ;)

har en toyota levin "supercharger" jo! skal ha 35-40k for den..vurderte den selv..men da blandet jeg litt med motor ytelser med soarer 2.5l tt :D

Prøve kjørte den 2 dagen den kom inn..nå tror jeg den bare står å tar plass for den har stått der en god stund nå, og de har en haug av biler inne på 3 forskjellige steder i østfold. :p

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en toyota levin "supercharger" jo! skal ha 35-40k for den..vurderte den selv..men da blandet jeg litt med motor ytelser med soarer 2.5l tt :D

Prøve kjørte den 2 dagen den kom inn..nå tror jeg den bare står å tar plass for den har stått der en god stund nå, og de har en haug av biler inne på 3 forskjellige steder i østfold. :p

 

har dere en levin stående? dere får den aldri godkjent! kan jeg få sett bilder av den? morsom bil å kjøre ikkesant?! :)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår