Typhon Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Vel vel, Tonypus.. Dette så skikkelig bra ut!! :) Jeg er jævlig lei meg for at jeg ikke stilte på søndag, spesielt etter en hyggelig lørdag!! :( Men det har vært "litt å holde på med her hjemme" i det siste.. (du vet hva jeg mener..) Er lei for at jeg feiga ut! Skulle gjerne vært med...! Blir med neste gang, om det er greit? :) Koz & Klemz ;) Går bra det Thomas! Hadde nok å stri med :P hehe Morten: Vel... enkelte har lett for å bedømme slikt rimelig kjapt ja ;) Usj... vil ha mer lim! NÅÅÅ! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hvor lang tid tar det før dere får homo stempel av noen visse personer,tro? :D Lol... Vel, hvis folk ikke har noe bedre å drive med, so be my guest.. Kan jo spørre dama mi om noen er i tvil? :knock: Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Hvor lang tid tar det før dere får homo stempel av noen visse personer,tro? :D Njaa... Det skjer vel aldri... :boxers Var innom Hooters i Little Rock, Arkansas. Damene der kjente visst til deg, der også.:hvaskjera :deng Jeg hilste til dem fra deg allikevel... Mvh Onkel reisende Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coldbabe Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hey hey... Du har fått gjort litt ser jeg siden sist jeg var innom og titta. Stå på Tony:thumb Tenkte å ikke vekke deg den lørdags morran jeg dro til Drammen. Skulle være der 07.00. Men jeg fant fram ditt jeg skulle med litt feil kjøring:drunk: hehe... Men hjemmover igjen var det masse snø som kom. Men holdt meg på veien. Siter Mvh, Elin Toyota Carolla 86- Min første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hehe.. ja, det var "litt" snø særlig igår....idag på morran var ikke så ille da coldbabe ;) men ser ut som tony er ikke som rykten skal ha det til.. en o`ntlig "kjappis" dukenukem stå på tony ;) er du sikker på at det var "hodet" som nikke ja Pål?? lett å miste fokusen og konsentrasjonen der -har jeg hørt....:titties: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hehe.. ja, det var "litt" snø særlig igår....idag på morran var ikke så ille da coldbabe ;) men ser ut som tony er ikke som rykten skal ha det til.. en o`ntlig "kjappis" dukenukem stå på tony ;) Det er meldt store nedbørs mengder på østlandet i dag, så det er bare å hente kjelken og bli med i bakken James Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coldbabe Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Det er meldt store nedbørs mengder på østlandet i dag, så det er bare å hente kjelken og bli med i bakken James Masse snø her å Morten. Ble vinter i år å gidt:spin Kanskje vi moved to the other side of the sea. Har fått 1 måned prøve tid på stall NOR i Drammen:happyhappy: Gleder meg til å se alle sammen igjen i Februar... Ser fram til det:thumb Siter Mvh, Elin Toyota Carolla 86- Min første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Masse snø her å Morten. Ble vinter i år å gidt:spin Kanskje vi moved to the other side of the sea. Har fått 1 måned prøve tid på stall NOR i Drammen:happyhappy: Gleder meg til å se alle sammen igjen i Februar... Ser fram til det:thumb Grattis med jobb, eller? ;) Skjer litt fremover med bilen. Ting tar tid men det har ikke stoppet helt opp, heldigvis. Pusler med basskassene om dagen, bilder kommer når de er klare. Ellers skjer det litt trekking av deksler og slikt om dagen og, kommer mer bilder av det senere :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Tony? Innboksen min er klare for noen bilder av det du holder på med! Litt OT: Kan du samle alle krefter til den 10. februar? Møteplikt! Mvh Pål (som endelig er kommet til North Carolina) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Tony?Innboksen min er klare for noen bilder av det du holder på med! Litt OT: Kan du samle alle krefter til den 10. februar? Møteplikt! Mvh Pål (som endelig er kommet til North Carolina) Høvdingen sjøl... Skal ordne noe jeg vettu... "spread the word" Kamera er pakket... klar for litt knipsing nå el? ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Bildeupdate snart ? :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Enig med deg Kverna. Tony: Nå må du legge ut noen bilder av det du har gjort :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvus Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hey MAster! heheh Du holder på med denna bilen din enda.. Bra det!! blir det noe sq på deg i år ell? Klem Siter Nei! nytt prosjekt! Denne gangen blir det bra!!! Dannet denne klubben på veien: LIUF - Norge( Liker Ikke Usæriøse Folk) Fri innmelding 2007\2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Arvus: Jøss... liv i deg og da. Joda, holder på her enda. Vært endel uten bil og greier i høst veitu, samt manglet skikkelig sted å stå. Men ordner seg nå ;) Bamsemoms: Joda, bilder kommer... Bare vært endel annet i det siste som har tatt min dyrebare tid. Kommer en oppdatering i kveld håper jeg. Driver med å få inn skjerm i kjerra nå ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Er det ikke kveld nå da? *hint, hint* :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg