Gjest moore Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Du skal ikke tilfeldigvis opp på TG? Så du nevnte du var i Hamar osv. *nysgjerrig* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Du skal ikke tilfeldigvis opp på TG? Så du nevnte du var i Hamar osv. *nysgjerrig* Hehe... joooo ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Kort innpå. Slaø du ha en forsterker inne i dashen? siden du skal ha 33 kvm kabel dit.Hva har du brukt til demping av bilen da? Regner med at jeg skal få begynt på mitt eget prosjekt snart, venter bare på de siste komponentene. Hehe...Time will show mye friend ;) Til demping har jeg brukt Brown Bread. Fungerer gull! Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Bra det begynner å skje ting Tony! ;) Skal ned til Pål en dag snart...trenger litt snakks... :) må bare bygge ferdig litt småtteri først ;) Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ting skjer folkens :D hehe! Legger inn noen bilder hvis det er greit for folket! Mellomtone på høyre side montert. Endel pussing og greier som gjenstår: Slik så det ut før: Et stk Morel MT23: En ring med støtte ferdig vinklet og limt på venstre A-stolpe: A-stolpe satt på plass: Har ikke fått trekt dette med laken og penslet med polyester enda. Det skjer en annen dag denna uka vet jeg ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Ser bra ut dette Tony :) Får vel ta en tur ned der du står foir å se nærmere på prosjektet ditt. Du får jobbe videre. Lykke til :) MVH Marius Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Stilig!! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Kult prosjekt! :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Ser veldig bra ut dette her Tony! Stå på! Trenger du no hjelp med Carputer biten så skrik. More Pics!!! Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 JA... bilder har det blitt lite av... må lære meg å ta med kameraet ;) Anyway så har jeg fått lagt på sparkel og begynt pusseprosessen på A-stolpene samt begynt å ribbe dørtrekket bak. Gjort nesten helt klart for glassfiberjobb der. Var innom biltema og kjøpte med meg pusserondeller til drill, men glemte seff den adaptertingen som man setter på drillen da. må handle mer i morgen. Så snart blir det en liten bestilling av stoffer som jeg skal trekke med :D Gleder meg til å se hvordan ting blir etterhvert altså. Mye som skal gjøres... gleeeder meg til helgen. Da blir det mye gjort! Kanskje det blir noen bilder og ;) hehe Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Skal du gjøre noe med bilen på utsiden. Felger, styling og annet dill? Hørt du har snakket noe om det ;) Men alt tar så klart tid, ser jo hvor lang tid det tar med meg Tony. MVH Marius Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Skal du gjøre noe med bilen på utsiden.Felger, styling og annet dill? Hørt du har snakket noe om det ;) Men alt tar så klart tid, ser jo hvor lang tid det tar med meg Tony. MVH Marius Jadda... det kommer :) Driver å forhører meg om priser på lakkering nå! Felger har jeg lyst på, har penga... men vet ikke åssen jeg skal ha. får lissom aldri bestemt meg hehe... Skal ta meg litt fri fra jobb, pusse ned bilen og få den lakkert når jeg finner ut hvor jeg skal gjøre det til riktig pris. Jeg gjør IKKE den pussejobben alene :P Så folk får komme på dugnad :D hehe... jeg stiller med boller og brus om noen lurer! Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Felger har jeg lyst på, har penga... men vet ikke åssen jeg skal ha. får lissom aldri bestemt meg hehe... Mvh Tony bare komme med ett lite tips her... Sjekk TSW Volcano ...sykt digge felger faktisk... :) eksempel på volcano på calibra: eventuellt TSW Catalunya... namm :) Gleder meg sykt til å komme ned til deg å få hørt litt på greiene dine igjen :D Lett å forelske seg i lyden din... :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Enig med du Perry! Volcano eller catalunya :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Tror du burde gå for TSW Volcano. De kommer til å passe bilen din bra. Eller så kan du jo satse på noen ASA felger fra Sharif. Hvem dimensjon har du tenkt å ha? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg