Gå til innhold

TurboXs: Opel Kadett C Cupe. Prosjekt: Få bilen på veien

Ranger emnet


TurboXs

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den får nok luft. 2 vifter og "vacumkasse" og hull i koffert og karosseri gjør at det komme luft mellom der

 

Hvordan holder tempen seg...? Hvilken radiator er det du har? Lurer på jeg skal gjøre det samme. Kan du i det hele tatt forklare dim på rør, ekstra vannpumpe også videre...? Om det bør være noen spesiell vinkel på radiatoren... Du skjønner tegninga;)

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan holder tempen seg...? Hvilken radiator er det du har? Lurer på jeg skal gjøre det samme. Kan du i det hele tatt forklare dim på rør, ekstra vannpumpe også videre...? Om det bør være noen spesiell vinkel på radiatoren... Du skjønner tegninga;)

 

jeg har ikke prøvd dette men vil tro det er tungt for pumpa å dytte.

men en j kjenner som har kjørt rallycross brukte vel org vanpumpe og tok ut termostaten, tok vist en evighet å få varm bil men.

 

på bmw`en min skal j bare ha en stor alu radiator og ei stor vifte. den kommer nok til å trenge mye kjøling. water wetter er et produkt som senker vanntempen. er ganske bra faktisk. hjelper vel 10grader mener j å huske.

 

grummem til at det er bak på opelen er at det er så liten plass forann.

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

frooooode her fra forumet og jeg har vert ute å juster litt på cupe`n i dag.

 

ble litt snikkjøring uten skilt for å teste litt.

 

her er en liten film.

 

å til dere som skjønner dere litt på A/F ...... ja den går ganske så billig så ikke nevn det engang.

 

og elnettet er ikke rydda opp helt enda

 

http://s6.photobucket.com/albums/y219/turboxs/?action=view&current=opel023.flv

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke veid den j men det er som å kjøre en stor go-kart. kommer du litt forbreit eller er litt upresis i en sladd går den rundt.

 

ikke så rart da.. hehe. pytteliten lett bil... Utrolig fet bil... lyst på Kadett C Coupe Cosworth. Er noe av det gromeste... Kollega av en kamerat av meg har vel en av de råeste i norge tror jeg... over 350hk.. alle mulige lyder i den bilen når den girer... sjukt!

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår