Gå til innhold

Volvotreff Bergen!

Ranger emnet


Colli

Anbefalte innlegg

Godsnakke med onkel blå om herjing på parkplass på eget ansvar! :) Alt er mulig....

Det går jo ann å høre med biltema feks..

de har jo arrangert treff der før, med lovlige burnouts..

 

men dog. på slike treff, må man regne med å møte mye onkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det går jo ann å høre med biltema feks..

de har jo arrangert treff der før, med lovlige burnouts..

 

men dog. på slike treff, må man regne med å møte mye onkel.

Var det ikkje så at noen kloke hoder fant på å burne utenfor det avsatte området den gangen? Hørte at Biltema ble sure og ikkje vil ha folk der igjen..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, jeg har et pent smil og en god tunge, så vi skal nok få fikset noe hos politiet. Er jo bare å framstille oss som de som blir straffet fordi folk kjører hensynsløst i trafikken osv. Send forslag på PM da, så blir det litt lettere for meg å holde styr! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som fortviler over at dere ikke har bil, eller lappen osv... Hvis det blir vellykket er det jo absolutt ingenting i veien for enda et treff! :) Det eneste er at det er litt arbeid med dette, så hvis noen har forslag til dato, tid, aktiviteter, sted osv, så send meg PM! Blir glad for alle forslag!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flatøy som i meland?

 

Jeg er med så lenge det ikke er på terminen til kjerringen... men har jo sagt før i tråden at jeg er med...

 

 

Mykje lokale Nordhordalendinga her eller?

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår