Spangen Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Jeg tok noen bilder av solformørkelsen nå i dag tidlig. Det ble jo selvfølgelig ikke særlig proft, men jeg er nå fornøyd til å ha gjort det selv, hehe.. Prøvde å få med noen bilder av landskapet i det noe spesielle lyset som oppstår også. Bildene kan beskues på http://www.spangen.no/solar/ Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Fine bilder da:) Ble like skuffa som i -97 jeg. Ble jo ikke skikkelig mørkt nå heller jo. Kunne nesten ikke merke det jo. Pip-pippene sluttet hvertfall ikke bråke, nok et bevis for at avisene ikke vet en dritt om hva de skriver om:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Bra bilder det der da! Jeg var/er også oppe for å se på formørkelsen, men alt her utenfor stavanger er tåke! Skyer overalt, så jeg så ikke sola en gang! Jeg som hadde med meg kamera og greier... :( :( Sinnsykt kjipt!:( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 sov jeg da! :mad: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 samme her Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Solformørkelser er oppskrytt. det var ikke værdt å stå opp klokka 04:30 i dag morges for dette !! :cool: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 var det solformørkelse idag? Sto opp og dro på jobb 0400 inatt og det var lysere enn lysere enn Lilleguds bil da.... Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Originally posted by Bimmer Vegar var det solformørkelse idag? Sto opp og dro på jobb 0400 inatt og det var lysere enn lysere enn Lilleguds bil da.... Det var tross alt den største solformørkelsen på 50 år, og det vil ta 100 år før det kommer noe slikt igjen, men pytt pytt. :D Det var kl. 05:40 det var på høydepunktet, men det ble ikke noe spesielt mørkt egentlig. Ble kaldt da. Frostrøyk og greier. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Ja dæven... jeg stod å frøys som bare det. Må fremkalle filmen snart... tok med spilrefleks analogt i håp om bedre resultat enn speilrefleks digitalt, har tross alt litt mer innstillinger på analogt Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg