RedLightning Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Tenkte jeg skulle fjerne Joker-klistremerkene på sidene og bak på bilen. Hva bruker folket for å fjerne dem? Har vel stått på siden bilen rullet ut fra fabrikken. Hvordan fjerner jeg dem lettest? Har hørt/lest at noen bruker noe sitrusgreier, og noen bruker hårføner? Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hårføner er fin til å løsne på limet - og når klistremerket er av vasker du med sitrus så er det helt borte... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozby Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Folket bruker nok fingrene til å fjerne klistremerkene. Noen av Folket bruker hårføner som det blir sagt her, mens andre av Folket bruker varmtvannsteamer (PÅ LAVT TRYKK) som går like bra. Limet kan du evt polere bort om du ikke finner sitrusrens. Siter 87/89 Sierra Cosw sedan (Solgt) nå Toyota HiAce i påvente av noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Brukte sitrus, og fikk limet lett vekk, men ser kanskje ut som det ble noen riper :( Får prøve å polere over og se om det hjelper Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Kan likegodt hive meg på her: hvordan fjerner man enklest emblemene ("Golf CL") bakpå bilen? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Kommer an på om de er limt eller sitter med clips.. Er de limt kan du bruke varmepistol eller fiskesnøre, og så vaske med sitrusrens etterpå.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 sitrusrens får tak i hvor?:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gork Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 De selger det på sports-foretninger, brukes til å fjerne skismurning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Takker og bukker Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Tror bilrekvisitaforhandlere har det også, ala Torshov, BilXtra, osv.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Tror bilrekvisitaforhandlere har det også, ala Torshov, BilXtra, osv.. Da tror jeg vi prøver bilxtra, så slipper jeg bli sett i en sportsbutikk :eek: Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg