John_gti16 Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Sku hente dama hær om dagen m golfen (1,8 t gti) Reina MYE, kom til en svær dam etter 4 min på veien (halv meter), etter å ha kjørt 2 sek i "dammen" stoppa motorn. Trodde først det var reg.reima ettersom den skulle vært skifta, men kom noen som taua meg hjem(takk til alle dere hjelpsomme trafikanter), han sa at d mest sansynlig var k&n filteret som hadde gått tett(ligger nede på venstresia ) Like etter at motoren hadde stanset prøvde jeg å file den i gang uten nytte. Til slutt slo alt seg av når jeg skulle file(dårlig batteri?). Lada batteriet i dag med ny lader, ville ikkje lade seg fullt. Filte mye bedre nå, men fikk ikke start. Jeg er nok sikker på at det bare er et dårlig batteri, men synes det var rart at d skulle streike akkurat etter at filteret ble oversvømmet. Noen som tror d kan ligge noe mere bak? Siter Stå på... golf gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Sku hente dama hær om dagen m golfen (1,8 t gti) Reina MYE, kom til en svær damm etter 4 min på veien (halv meter) etter å ha kjørt 2 sek i "dammen" stoppa motorn. Trodde først det var reg.reima ettersom den skulle vært skifta, men kom noen som taua meg hjem(takk til alle dere hjelpsomme trafikkanter), han sa at d mest sansynlig var k&n filteret som hadde gått tett(ligger nede på venstresia ) Like etter at motoren hadde stanset prøvde jeg å file den i gang uten nytte. Til slutt slo alt seg av når jeg skulle file(dårlig batteri?). Lada batteriet i dag med ny lader, ville ikkje lade seg fullt. Filte mye bedre nå, men fikk ikke start. Jeg er nok sikker på at det bare er et dårlig batteri, men synes det var rart at d skulle streike akkurat etter at filteret ble oversvømmet. Noen som tror d kan ligge noe mere bak? Dysleksi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_gti16 Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Dysleksi? Nei men di fleste som ikke har d vil skjønne hva jeg mener. Er ikke akkurat noen jobbsøknad! Gå å les vgblogger om du vil kommentere skrivefeil. Slikt driver vi ikke med hær! Siter Stå på... golf gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Ville løsnet på dekselet å sett om reima jeg ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_gti16 Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Ville løsnet på dekselet å sett om reima jeg ... Skal se om kammen går rundt når jeg filer, men får ikke tid før i morgen. Om den går rundt er det ikke reima...gruer meg :confused: Siter Stå på... golf gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 File=dra motoren rundt med starteren? Skjedde samme når jeg dro 2`er Golfen min gjennom flere snøfonner. Motoren ville ikke tenne, men etter at den hadde fått stå og tørke en stund, startet den som aldri før :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_gti16 Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 File=dra motoren rundt med starteren? Skjedde samme når jeg dro 2`er Golfen min gjennom flere snøfonner. Motoren ville ikke tenne, men etter at den hadde fått stå og tørke en stund, startet den som aldri før :) Jepp! Siter Stå på... golf gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Dysleksi? Idiot? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Sikkert bare drukna motoren.. bare å la den tørke så starta den forhåpentligvis ;) skjedde med 2'er golfen jeg hadde ei tid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Idiot? Mye det samme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_gti16 Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Det var batteriet som streika=) Synd vi ikke har biltema hær oppe, er jo 7-800 kr i prisforskjell fra dem til mekonomen. Noen som vet om andre som selger brukbare batterier til under 1000lappen? Siter Stå på... golf gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Det var batteriet som streika=) Synd vi ikke har biltema hær oppe, er jo 7-800 kr i prisforskjell fra dem til mekonomen. Noen som vet om andre som selger brukbare batterier til under 1000lappen? Mekonomen selger Sønnak.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg