R32Turbo Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Blir nok heftig! så ut som en pen 4rer åsså da:) har du tråd om den?eller ska lage? :thanks har en tråd om den på 4er forumet ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelle205 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Noe nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 fy flate så bra Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Om jeg ikke tar så altfor feil så ble prosjektet skrinlagt. Motoren var ihvertfall til salgs ei stund, så jeg tror han ga opp. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Om jeg ikke tar så altfor feil så ble prosjektet skrinlagt. Motoren var ihvertfall til salgs ei stund, så jeg tror han ga opp. Det var virkelig synd for dette kunne blitt sinnsykt :phatyo :violin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 gla nyhet!! prosjektet er ikke skrinlagt. går på med ny glød til vinteren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 wooohoo:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Så bra du ikke ga opp likevel da :D Drit rått med R32 motor i 2`r golf :D All cread to you my boy ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Dette blir kanon :race :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 haha jeg husker første gang jeg så klaringa i motorrommet med den motoren i :) rått Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Syke mann! :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Denne tråden har jeg venta på..... Så bilen din et par ganger på kongsvinger før. Drit fet... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 holy crap, dette blir vanvittig heftig! noen nye pics?:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Motor fortsatt tilsalgs? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 thats more like it! det er nettop slike ting jeg elsker, vanvittig! stå på! Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg