T0mmen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Syke, syke saker mann! Dette skal jeg følge med på! Bra du kommer med masse bilder, og tekst:)! Står på, keep up the good work;)! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Syke, syke saker mann! Dette skal jeg følge med på! Bra du kommer med masse bilder, og tekst:)! Står på, keep up the good work;)! skal gjøre mitt beste jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Skjer med dette prosjektet her da? Avlyst? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Du er råest på forumet,, ingen over ;) Likte Tanken på 4x4, det blir jo en vinterbil som bli syk. Men hva med å bruke quattrosystemet? 4Motion har jeg dårlig erfaring med gjennom kompiser. + at quattroen kjører 50:50 hele tiden.. Uansett,,, dette blir sykt i en golf 2 Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 kjempebra prosjekt, blir gøy å følge med :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Du er råest på forumet,, ingen over ;) Likte Tanken på 4x4, det blir jo en vinterbil som bli syk. Men hva med å bruke quattrosystemet? 4Motion har jeg dårlig erfaring med gjennom kompiser. + at quattroen kjører 50:50 hele tiden.. Uansett,,, dette blir sykt i en golf 2 hvilken quattro er det som kjører 50/50 hele tiden? eneste med den muligheten er gamle typ 81/85 med sperre.Med tverrstillt motor så er det samme løsning (haldex) enten systemet heter 4-motion eller quattro Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 hvilken quattro er det som kjører 50/50 hele tiden? eneste med den muligheten er gamle typ 81/85 med sperre.Med tverrstillt motor så er det samme løsning (haldex) enten systemet heter 4-motion eller quattro Aller gamleste systemet brukte sikkerlig system. Halldex mener jeg quattro aldri har brukt. Mener Quattro har brukt Torsen diffen hele veien. Men 4Motion funker nok det,, men husk at det må holde R32 motoren,,, tenker da på Senterdiffen og Diff bak. Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 a3 quattro er nok halldex. Alle med tverstilt motor og 4wd er haldex. Men de kalles quattro for det. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 blir som passat det (nye typen).. den har jo "4-motion".. men den bruker visserligen torsen.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 missunner motorvalget ditt som faen!!!hehe..dette blir rett og slett drit fett=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hvordan har jeg klart å gå glipp av dette prosjektet??!! Sinnsykt rått, håper på oppdatering snart...:D Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assi! Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hvordan har jeg klart å gå glipp av dette prosjektet??!! Sinnsykt rått, håper på oppdatering snart...:D Og du er ikke den eneste som håper på det;) Siter MB 211 270CDI 03` MB 210 E230 96` X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Spørs om det kommer noen oppdateringer i nærmeste fremtid da. Siste oppdatering var vel 22. Mars så.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hper d snart skjer no her. for dette blir GROMT Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Fytti grisen, vill villere villest dette jo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg