Gå til innhold

eravne: BMW 525i 1993

Ranger emnet


eravne

Anbefalte innlegg

Bra med update, sjøl om OE500 bare vil slikke (wtf??!) bilen din... Når du skal kjøpe nye felger, har du lyst å selge de gamle til meg da? :hello:

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 492
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mange som er intr i de felga ja(har ikke sagt jeg ikke er en av dem!) gjorde seg i hvit!!!

 

men jeg tror heller jeg skal klare å få kosta på meg noen skikkelig pimp my ride hvite felger til våren. (driver å sparer, hehe)

 

:::Vectra Compomotive Edition:::

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er dritt kjip!

 

hvor lenge uten?

 

 

3 måneder og 8000 kroner i statskassa.Men dette var i våres, så hu kjører pent og pyntelig nå!

 

 

Ja, mange som er interesert i disse felgene, så lurer på om jeg skal kvitte meg med de i løpet av vinteren! :)

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å miste lappen, om enn bare midlertidig. Sure penger også! Det er vel deg som må kjøre henne rundt nå da? :P

 

Kan forresten stryke meg fra "vil-ha-eravne-sine-felger" listen. Har funnet et lite utvalg av felger som passer til den looken jeg er på utkikk etter... ;)

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan forresten stryke meg fra "vil-ha-eravne-sine-felger" listen. Har funnet et lite utvalg av felger som passer til den looken jeg er på utkikk etter... ;)

 

 

Okei, bilder? Eller må jeg sjekke topic'n kanskje?;)

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett stort problem:

 

Hvem av disse skal jeg velge?

Det er snakk om pluggledning sett, men jeg veit ikke hva denne jordingsbokstaven sier oss som fakta: enten er det 14 eller 18.

 

Pluggtype-ID M4 / ¥14

 

eller

 

Pluggtype-ID M4 / ¥18

 

Noen som veit hva dette er ??? Forskjell?

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, bilder? Eller må jeg sjekke topic'n kanskje?;)

Hemmelig! :D

 

Hehe... Vi får se, vi får se. Felger blir det nok ikke før til våren uansett, kanskje med unntak av å skaffe til veie noen ok vinterfelger. Kjipt å kjøre på stålfelg og dermed ha stygg bil hele vinteren! :shake

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig! :D

 

Hehe... Vi får se, vi får se. Felger blir det nok ikke før til våren uansett, kanskje med unntak av å skaffe til veie noen ok vinterfelger. Kjipt å kjøre på stålfelg og dermed ha stygg bil hele vinteren! :shake

 

 

Fått tilgang på masse deler til vectra 2000, så mye mulig oppdate kjem.

 

Ellers er det bestilite time hos Autocenteret på lillehammer på tirsdag. Så da får vi se om den går gjennom! :)

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår