Gå til innhold

Alfa Romeo Alfasud Ti '83 (SOLGT)

Ranger emnet

boXer

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mad_Maxx

Den andre alfasuden du visst om, hvor mye skal han ha for den? Har sinnsykt lyst på alfasud, lyst å kjøpe din, men har lite erfaring med karosseriarbeid på bil... Ca hvor mye vil d koste å få din på veien igjen tror du??? (Og hvor lang tid??) Har kompiser med litt erfaring i slikt.... Skal ha en alfasud eller dø i forsøketkiddie

Send meg mail på a_skaugvoll@hotmail.com.

Hei.

Han sa ikke hva han skulle ha, ville bare ha en symboliserende sum... Jeg tenker 3-5.000kr skulle være greit.

En oppretter som titta på bilen min mente han kunne reparere skadene på kaross for ca. 10.000kr. Så kommer jo lakk og deler som mangler i tilleg. Lakk blir jo fort dyrt hvis man ikke har venner som gjør det billigt, delene som mangler er ikke snakk om så veldig mye penger.

Hvor lang tid det vil ta kommer jo helt ann på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lakken er ikke noe problem, en kompis fikser d for en kasse øl:D

Kunne i grunn ha tenkt meg å kjøpe den andre, da jeg allerede har en bil og har lyst på et prosjekt..(og ikke har så alt for mye cash for tiden) Den breddinga på din bil er ikke d Lancia Delta Integrale look?? Syns d ligna en del...

Har du forresten bilder av den andre??

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mad_Maxx

Lakken er ikke noe problem, en kompis fikser d for en kasse øl:D

Kunne i grunn ha tenkt meg å kjøpe den andre, da jeg allerede har en bil og har lyst på et prosjekt..(og ikke har så alt for mye cash for tiden) Den breddinga på din bil er ikke d Lancia Delta Integrale look?? Syns d ligna en del...

Har du forresten bilder av den andre??

Breddinga kan minne en del om Integrale, men den er laget helt fra grunn av av Carrozzeria Alfa .

Har ikke noen bilder av den andre bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Må litt høyere enn det

Synes ikke grejorna er verdt mer.

Take it or leave it.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daggis

Er interresert i bilen. Mulig å komme og se på? Er girkassa i god stand? Det er 5 girs?

Er bare å komme. Send en mail eller PM så kan det avtales :)

Girkassa er fin, men syncro på 1 og 2.gir er bittelitt slitne som på alle Sud'r men jeg hadde aldri noe problemer med den. Det er 5.trinns kasse ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å komme. Send en mail eller PM så kan det avtales :)

Girkassa er fin, men syncro på 1 og 2.gir er bittelitt slitne som på alle Sud'r men jeg hadde aldri noe problemer med den. Det er 5.trinns kasse ja.

Jeg byr deg 6000,- for bil, bur og motor, med forbehold! Og da syns jeg at du får en god pris for bilen... Den er jo et vrak, og selv om delene dine er bra og skjeldene så er det ofte at man ikke kan få all verdens for de dessverre. Om du er medlem i KARN så ser man ofte han fra Rakkestad som har to kontainere med deler aventerer, og han sliter med å få solgt unna...

PS! Jeg vet om en meget bra 84 Sud ti til salgs for 12000,- som er rustfri og pen i lakken.

E:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eriksson

Jeg byr deg 6000,- for bil, bur og motor, med forbehold! Og da syns jeg at du får en god pris for bilen... Den er jo et vrak, og selv om delene dine er bra og skjeldene så er det ofte at man ikke kan få all verdens for de dessverre. Om du er medlem i KARN så ser man ofte han fra Rakkestad som har to kontainere med deler aventerer, og han sliter med å få solgt unna...

PS! Jeg vet om en meget bra 84 Sud ti til salgs for 12000,- som er rustfri og pen i lakken.

E:-)

6000,- er det greit bud.

Kom hjem fra ferie idag, så skal snakke med en som kanskje skulle kjøpe hele rubla først. Så skal jeg kontakte deg nærmere, eller om du mailer meg eller noe først da.

ole-ma@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...