Ter3 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg har en Mazda 626 GT 2.0i coupe, hvit 1987mod Hvor mye kan jeg få for den? Info -4x elektriske vinduer -2x elektriske speil -sentrallås -elektrisk takluke (tilt og slide) -autochoke -setevarmere foran (spesielle seter og spesielt ratt på GTi`n) Og det den ikke har -servo -de kule langlysene som sitter i grillen -og alt det som ikke hører til nyere biler som airbag og abs såklart :p Den har noen ting som kan eller må fikses Store ting først -Drivknute på fremre passasjerside kakler ved svinging, må skiftes -Framdøra på passasjerside er feiljustert, og har desverre vært det i lang tid, slik at den har gjort skader på bakdøra (lakk har flasset av og dørene er bøyd noen centimetere, men en enkel sak å banke ut) Så småe ting -"Vindtingen" som bretter seg ut når takluka åpnes hadde to fester, den ene forsvant, men den ligger godt, men hvis folk irriterer seg over slike ting så er det noe man merker til -Clutchen er litt "digital" (nedslitt) -bensinmåler funker bare hvis det er halv tank eller mer (men bensinlampe funker) -Bilen trenger også en omgang med lakk, det sitter igen merker etter klistremerkene som har vært på -En minibulk på fremre passasjerskjerm (fiks gjerne den samtidig når man må ta den fram for å enklest justere den feilstilte døra) -en minibulk på bakre passasjerskjerm -Rust har kommet frem på dørene som har gnikset mot hverandre, som trenger å bankes, pusses, og lakkeres Hvis noen er nysgjerrig, så kan jeg ta bilder når sola står opp og legge dem hit Bilforhandleren som skulle selge denne bilen skulle ha 35000 for den Jeg kjente tilfeldigvis den forrige og første eieren som solgte den til bilforhandleren for 10000 Jeg fikk da altså bilen til 15000 Men hvor mye er en slik bil verdt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 et par bilder og der kan man altså se de slitte dørene :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 et par bilder og der kan man altså se de slitte dørene :p det der er vel ikke en coupe... kombi ville kanskje være mer riktig betegnelse :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hvem idiot forhandler skulle ha 35000kr for denna?hadde vel ikke gitt no særlig mer enn maks 10k om bilen ellers er pen... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hmmm en kombi?! ah jeg vet ikke forskjellen, jeg har også hørt "combi-coupe" whats the difference lissom :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hmmm en kombi?! ah jeg vet ikke forskjellen, jeg har også hørt "combi-coupe" whats the difference lissom :p 626 coupe har bare 2 dører... eksempel på GC coupe'n: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 ah i see Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hehe, bildene vekker søte minner. Kjøpte en rød 86 slik en for 50K med 155k km i 95 solgte den for 75K med 250k km i 97. Beste bil dealen jeg har gjort ;) (når en person maser om å få kjøpt bilen din, og du egentlig ikke har planer om å selge, gjør som jeg, si en pris høy nok til å skremme bort vedkommende. Om personen slår til alikevel, dytt etter med begge henda) Verdien på bilen din er nok ikke særlig imponerende. For å være brutalt ærlig, tviler jeg på at du får presset mer enn 7,5k ut av en normalt begavet kjøper. MEN det er klart at hvis du treffer på en kjøper av den sorten jeg handlet med i 97, er det vel nesten bare samvittigheten din som setter grensa ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 10-15.000,- er jo ikke en ille pris for en grei bruksbil. Selv ville jeg jo ikke gitt det, men det er mange der ute som ikke har veldig god erfaring i bilmarkedet. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Jeg har egentlig ikke lyst å bruke tid for å fikse denne bilen, hvor mye kan jeg få for den som den står? 4-6000? motoren har gått 222000 da så jeg har liten peiling på hvor mye den er verdt :( Men FE3T fikk da en ekstrem pris for sin da :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Tja. FE3T fant en idiot av en kjøper, og i tillegg var bilen da 9 år yngre :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg