Vault Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 bør nok oppgradere motor og drivverk en del om du skal ut på bane ja.. Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Hva er det for en "ekspert" du har snakket med da? :rolleyes: Feit bil! Ville hatt den original kosmetisk med riktig senk og felger! Men det er jo meg... Liker best å ha det under panseret!;) To stykker som har jobbet på Ramseng Auto (Nissan verskted) i 20år hver og har vært i finalen i NM i nissanskruing, noe mer du lurte på? Er samme lest som Nissan Prarie motoren som står i Sx'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 ooo.. digg bil! gratulerer! hva sån ca betalte du? å du blir vel og holde oss oppdatert med mye bilder osv... Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Ja da var det montert svarte altezza baklykter, jeg er iallefall meget fornøyd med resultatet: Har også montert nytt luftfilter (kon filter) bilde av det kommer, i løpet av morgen dagen skal vi også prøve å få montert en dvd spiller med skjerm :) blir vel å begynne å bygge på stereo anlegget snart også Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hvilke felger skal du ha på sommeren? Går gamle mondeoen din i mosjøen? syns jeg så den der for en stund sia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Det blir helt nye 17" felger på sommern, merke husker jeg ikke bilde av de kommer når våren nermer seg litt mer ;) Mondeoen ble solgt til en i mosjøen ja.. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 To stykker som har jobbet på Ramseng Auto (Nissan verskted) i 20år hver og har vært i finalen i NM i nissanskruing, noe mer du lurte på? Er samme lest som Nissan Prarie motoren som står i Sx'en. At de jobber hos Nissan har ingenting med deres kunnskap om trimming! Forrige gang jeg hadde med merkemekanikere å gjøre så var de 4 toyota gutter mot meg om at en motor var blåst. Gjett hvem som vant!;) Jeg kjenner folk som har sprengt disse et par ganger, og velger heller å stole på de! Men det er bare min mening om saken. Håper du gjør noe bra utav bilen! Håper det blir noe shining under panseret!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 At de jobber hos Nissan har ingenting med deres kunnskap om trimming! Forrige gang jeg hadde med merkemekanikere å gjøre så var de 4 toyota gutter mot meg om at en motor var blåst. Gjett hvem som vant!;) Jeg kjenner folk som har sprengt disse et par ganger, og velger heller å stole på de! Men det er bare min mening om saken. Håper du gjør noe bra utav bilen! Håper det blir noe shining under panseret!:) Mottsetning til deg så orker jeg ikke ødelegge tråden med en teit diskusjon. Er det no så plager deg så send meg pm. Sorry OT Gulla :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Mottsetning til deg så orker jeg ikke ødelegge tråden med en teit diskusjon. Er det no så plager deg så send meg pm.Sorry OT Gulla :) Å diskutere hvorvidt motoren i den aktuelle bil er trimbar ville ikke jeg kalle direkte OT, selvom det sklei litt sidelengs!;) Men altezza lykter før senk og felger? Fyyyyy!:nono: :p Denne tråden her er forresten ganske grei!:) http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=18398 Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Felger har jeg allerede! som nevnt tidligere.. har bare ikke hentet de enda da selgeren venter på å få inn sommerdekk.... og jeg er allerede medlem av 200sx forumet ;) der jeg kom over baklyktene for en "rimelig" penge. Skal i garasjen igjen i morgen så det blir vel muligens en oppdatering med noen bilder da :) Og shinings under panseret skal det bli ja!! det trengs Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Dødd helt hen eller? Var ute og slæddet litt med 240sx'en her isted! Herlig lettkjørt bil!:driving På tide med storupdate med felger, senk, shinings og trim! Syns jeg da... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxxskau Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 dette er et bra prosjekt. hold oss oppdatert. mye måtte du gi for bilen ? lykke til videre med prosjektet ditt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Tja det har vel egentli ikke skjedd så veldig mye, har fått montert 3" downpipe.. skal prøve å få tatt et bilde av det :) Ellers skal jeg handle litt sponplater, glassfiberduk, poliester osv i morgen, så blir det vel litt bilstereo bygging snart. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Ja da har bilstereo prosjektet kommet igang: Idag har jeg begynt på hattehylla Skal sies at jeg aldri har holdt på med glassfiber før.. så jeg er noe spent på hvordan resultatet blir ;) Et bilde av luftfiltret: Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 tøft.. Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg